Forum Focus Klub Polska
Strona Domowa O Nas Forum Ford Focus Gielda Rejestracja
Komunikaty

Foczka Miesiąca
...
Tuning Zrób To Sam Download Galeria Facebook
Zaprzyjaźnione Kluby


Polecamy





Car Audio - Zalety i wady różnych konstrukcji "zabudowy" subwoofera
Opisane tutaj rodzaje obudów są najczęściej używanymi przy tworzeniu samochodowego sprzętu Audio.


Free-Air - montaż tylna półka



Bas średni: dobry
Bas głęboki: dostateczny
Ciśnienie akustyczne: średnie
Zniekszt. nieliniowe (cicho): dostateczny
Przedział częstotliwości: 80-100 Hz
Niskie zestrojenie: bardzo trudne
Zapotrzebowanie na miejsce: średnie
Trudność wykonania: średnio ciężka


Free-Air - oparcie tylnej kanapy



Bas średni: dobry
Bas głęboki: dostateczny
Ciśnienie akustyczne: średnie
Zniekszt. nieliniowe (cicho): dostateczny
Przedział częstotliwości: 70-100 Hz
Niskie zestrojenie: bardzo trudne
Zapotrzebowanie na miejsce: nieduże
Trudność wykonania: średnio ciężka


Konstrukcja zamknięta



Bas średni: wyśmienity
Bas głęboki: dobry
Ciśnienie akustyczne: dobre
Zniekszt. nieliniowe (cicho): dobry
Przedział częstotliwości: 50-200 Hz
Niskie zestrojenie: możliwe
Zapotrzebowanie na miejsce: średnie
Trudność wykonania: prosta


Konstrukcja złożona - Push-Pull



Bas średni: mierny
Bas głęboki: dobry
Ciśnienie akustyczne: niskie
Zniekszt. nieliniowe (cicho): wyśmienity
Przedział częstotliwości: 50-120 Hz
Niskie zestrojenie: możliwe
Zapotrzebowanie na miejsce: duże
Trudność wykonania: prosta


Konstrukcja złożona - szeregowa



Bas średni: bardzo dobry
Bas głęboki: dobry
Ciśnienie akustyczne: średnie
Zniekszt. nieliniowe (cicho): bardzo dobry
Przedział częstotliwości: 50-200 Hz
Niskie zestrojenie: możliwe
Zapotrzebowanie na miejsce: duże
Trudność wykonania: średnio ciężka


Konstrukcja rezonansowa (Bass-Reflex)



Bas średni: dobry
Bas głęboki: dostateczny
Ciśnienie akustyczne: wysokie
Zniekszt. nieliniowe (cicho): dobry
Przedział częstotliwości: 50-150 Hz
Niskie zestrojenie: trudne
Zapotrzebowanie na miejsce: średnie
Trudność wykonania: trudna


Linia transmisyjna



Bas średni: dostateczny
Bas głęboki: dostateczny
Ciśnienie akustyczne: bardzo niskie
Zniekszt. nieliniowe (cicho): bardzo dobry
Przedział częstotliwości: 60-150 Hz
Niskie zestrojenie: trudne
Zapotrzebowanie na miejsce: duże
Trudność wykonania: trudna


Konstrukcja pasmowo-przepustowa



Bas średni: mierny
Bas głęboki: bardzo dobry
Ciśnienie akustyczne: bardzo wysokie
Zniekszt. nieliniowe (cicho): bardzo dobry
Przedział częstotliwości: 50-100 Hz
Niskie zestrojenie: możliwe
Zapotrzebowanie na miejsce: nieduże
Trudność wykonania: trudna

much@
Tuning
Tuning mechaniczny
Tuning optyczny
Car Audio
Agro tuning


Powered by vBadvanced CMPS v3.2.1