Forum Focus Klub Polska

Forum Focus Klub Polska (https://forum.focusklubpolska.pl/forum.php)
-   Elektryka, audio i alarmy (https://forum.focusklubpolska.pl/forumdisplay.php?f=31)
-   -   dobre audio za rozsadna cene (https://forum.focusklubpolska.pl/showthread.php?t=13802)

butcher 28-11-06 18:03

dobre audio za rozsadna cene
 
Witam chcialem poprosic was o rade, poniewaz jestem zupelnie zielony jesli chodzi o audio w samochodzie :oops: wiec pomyslalem ze moze ktos z was by pomogl.Mianowicie kupilem ostatnio radio do mojego focusika tylko ze to dopiero polowa sukcesu poniewaz brakuje mi jeszcze 4 glosnikow i zupelnie nie wiem jakie wybrac o jakiej mocy i jakiej firmy zeby poprostu ladnie to wszystko gralo...Prosze o jakakolwiek rade.Z gory dziekuje :wink:

NeroN 28-11-06 18:06

A jakie radio zanabyłeś ?

butcher 28-11-06 18:09

Clarion BD269RGMP

NeroN 28-11-06 18:13

No to jeszcze coś z tego będzie :mrgreen:

Muisz poczekać na specjalistów od Audio.
Myślałem,że jakieś seryjne Fordowskie radio masz...
Bo do tego to najtańsze głośniki się nadają i są nawet aż naddto. :P

butcher 28-11-06 18:18

heh postanowilem kupic juz cos lepszego a poza tym fordowskie z tego co slyszalem to drogie a wcale nie az takie dobre...
Podpowiem ze zainteresowaly mnie takie glosniczki

http://allegro.pl/item144034508_nowo...rd_okazja.html

tylko nie wiem czy 4 takie same i czy wogole te sie nadaja...

brandoo 29-11-06 01:14

Ja mam u siebie świerzo zakupiony zestawik:

przód: Phonocar Titanium zestaw dwudrożny - ok. 390 zł
tył: Phonocar Y-Line zestaw dwudrożny - ok. 200 zł

Pomijam że do tego w bagażniku jest sub aktywny i planuje 2-kanałowy wzmacniacz na przód, ale sprawdzałem jak głośniki sobie radzą bez suba i powiem że są rewelacyjne

Yerzo 29-11-06 15:45

Zanim wpadną audiofile do tego tematu to powiedz ile chcesz przeznaczyc $ na audio :)

Może zeby było w miare tanio i przyzwoicie to coś z Hertza ? np: DSK 165 z tweeterami ?

butcher 29-11-06 20:06