Forum Focus Klub Polska

Forum Focus Klub Polska (https://forum.focusklubpolska.pl/forum.php)
-   Tuning mechaniczny (https://forum.focusklubpolska.pl/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Przerobka na xenon - jak to sie ma do oryginalnych xenonow?? (https://forum.focusklubpolska.pl/showthread.php?t=9537)

GaC 25-03-06 13:39

Przerobka na xenon - jak to sie ma do oryginalnych xenonow??
 
Mam pytanie do znawcow tematu bo ja jestem calkiem zielony. Znalazlem sobie taka oto
aukcje z allegro i sie zastanawiam na ile ma to sens stad kilka moich pytan:
1. czy to daje porownywalne swiatlo do oryginalnego xenony czy jest znaczna roznica;
2. czy instalujac takie zarowki wymaga to ingerencji w instalacje i jesli tak to jak znaczaca;
3. czy do tego typu instalacji wymagane jest posiadanie spryskiwaczy reflektorow;
4. jak wyglada problem z policja w takiej sytuacji;
5. czy w tej opcji wystepuje problem z samopoziomowaniem reflektorow tak jak w xenonach czy wystarczy standardowe mechaniczne pokretlo do poziomowania;
6. czy gra jest w ogole warta swieczki;

przejrzalem forum ale odpowiedzi na moje pytanka dotyczace takiej opcji sie nie doszukalem uprzedzajac nerwowych forumowiczow :P

grzehoo 25-03-06 14:52

Cytat:

Napisał GaC
czy do tego typu instalacji wymagane jest posiadanie spryskiwaczy reflektorow

tu sprawa jest dyskusyjna. było to już poruszane wiele razy i wg mnie ciągle nie ma jasności co do tego wymogu w stosunku do wstawianych lamp ksenonowych do starych aut (w sensie że instalacja ksenonowa nie jest w aucie od nowości).

Wg mnie przy czymś takim moga być problemy z kloszami foczymi...

co do reszty to nie wiem i się nie wypowiadam, może tylko tyle, że słyszałem opinie, że takie zabawy są g... warte...

Grzechos 25-03-06 14:53