Forum Focus Klub Polska

Forum Focus Klub Polska (https://forum.focusklubpolska.pl/forum.php)
-   Silnik i skrzynia (https://forum.focusklubpolska.pl/forumdisplay.php?f=34)
-   -   foka nie odpala (https://forum.focusklubpolska.pl/showthread.php?t=21024)

kol303 26-02-08 13:28

foka nie odpala
 
Witam,
Jestem całkowitym nowicjuszem na forum, za ewentualne wpadki i banalne pytania z gory przepraszam.
Nie mialem zadnych problemow ze swoim 1.8TD, az do wczoraj, kiedy najzwyczajniej w swiecie nie odpalil rano :(
Akumulator ok, kreci wiec w porzadku, wtryski tez ok, ale tak, jakby paliwa nie dostawal.
Czy pompa jest oczywista, czy moze immobiliser powoduje odciecie?
Pomocy bitte.

Dziekuje i pozdr

ms

Ataman 26-02-08 15:25

To ja proponuje komputer podłączyć i sprawdzić , wszystko pokarze:)

kuffs 26-02-08 22:03

tak jak napisał Ataman. Powodów może być kilka. Najmniej optymistyczny to sterownik pompy wtryskowej :(

mr435 27-02-08 13:45

Re: foka nie odpala
 
Cytat:

Napisał kol303
Witam,
Jestem całkowitym nowicjuszem na forum, za ewentualne wpadki i banalne pytania z gory przepraszam.
Nie mialem zadnych problemow ze swoim 1.8TD, az do wczoraj, kiedy najzwyczajniej w swiecie nie odpalil rano :(
Akumulator ok, kreci wiec w porzadku, wtryski tez ok, ale tak, jakby paliwa nie dostawal.
Czy pompa jest oczywista, czy moze immobiliser powoduje odciecie?
Pomocy bitte.

Dziekuje i pozdr

ms

[ Dodano: Sro 27 Lut, 2008 13:48 ]
Na 99,90 procent sterownik pompy nie baw się w regenerecje szukaj całej pompy

kol303 27-02-08 15:48

Jutro go podepną do kompa, wówczas będę mądrzejszy, jeżeli to sterownik pompy, to z tego, co się orientowałem to lekka kapa, prawie tysiaka kosztuje :(
coz, zycie...

dzieki za rady

pozdr

kuffs 27-02-08 18:24

Na 100 % sterownik. Co do ceny, cóż 1000 zł to mało. Przygotuj się na kwotę ok. 2500 zł. Zależy jeszcze gdzie zrobisz ale sugeruję Bosha.

kol303 02-04-08 12:21

Witam,