Forum Focus Klub Polska

Forum Focus Klub Polska (https://forum.focusklubpolska.pl/forum.php)
-   Tuning mechaniczny (https://forum.focusklubpolska.pl/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Ford Focus TDCi 150KM (https://forum.focusklubpolska.pl/showthread.php?t=2570)

DjLeon 27-04-05 13:21

Ford Focus TDCi 150KM
 
Witajcie :)
Swego czasu na www.trader.pl widziłem Focusika 2003 TDCi 150KM (z Niemiec)
Powiedzcie mi jak to możliwe :?: , sam mam TDCi 100KM (jak zapewne wiecie) i tesh chciałbym dobic mu troszku kucyków :!:
Pozdrawiam :!:

Blue 27-04-05 13:38

Re: Ford Focus TDCi 150KM
 
Cytat:

Napisał DjLeon
Witajcie :)
Swego czasu na www.trader.pl widziłem Focusika 2003 TDCi 150KM (z Niemiec)
Powiedzcie mi jak to możliwe :?: , sam mam TDCi 100KM (jak zapewne wiecie) i tesh chciałbym dobic mu troszku kucyków :!:
Pozdrawiam :!:

Zapewne jakiś chip, TUTAJ masz przykład tuningu z TDCi 115 KM na 140 KM.
Nie znam się na tuningu diesla więc nie wiem ile da się bezpiecznie wyciągnąć ze 100 koni, nie wiem także jakie inne modyfikacje można dla tego silnika wykonać.

driver 27-04-05 13:43

Zapewne jakiś chip tuning został przeprowadzony.Ostatnio właśnie wiele się o tym mówi.Ma to poprawić przyspiesznie a nie predkosc.
Ceny roznie sie wachaja,ale najtanszy cos kolo 2,5 tys kosztuje.

DjLeon 27-04-05 13:53

Witam!!
Ale mówili ze 130KM najwięcej !!!!
:?:

Blue 27-04-05 14:39

Cytat:

Napisał DjLeon
Witam!!
Ale mówili ze 130KM najwięcej !!!!
:?:

Sugeruję, żebyś sobie poczytał TEN wątek. Myślę, że znajdziesz tam odpowiedzi na wszystkie swoje pytania.

RSSSS 27-04-05 17:49

Naturalnie,że chip tuning,ale sam tylko do pewnego momentu.
Myślę,że 130 PS to max.
Później trzeba wymienić kilka dodatkowych rzeczy i można dużo bardziej podnieść moc.

sylweek 28-04-05 11:17

To zobaczcie tego Wydaje mi się że wykres z hamowni gostek posiada. Cena też fajna ;)

Blue 28-04-05 11:19

Cytat:

Napisał sylweek
To zobaczcie tego Wydaje mi się że wykres z hamowni gostek posiada. Cena też fajna ;)