[FFI] nierówne obroty wolnego biegu i gaśnie po czasie
Cześć posiadam Foczkę 1.8 TDCi 115 KM zrobiłem trasę Poznań-Świnoujście jak ruszyłem z Poznania to oki ale jak bylem już w Świnoujściu to usłyszałem jak nierówno chodzi na wolnych obrotach.Na drugi dzień już miałem lekkie problemy z odpaleniem a na trzeci dzień to już odmówił mi posłuszeństwa dopiero ruszył na zaciąg jeździłem nie gasiłem go tylko ja nie trzymałem trochę na "gazie"to gasł mi, jak odrazu zakręciłem to odpalił no ale jak długo było cicho no to klapa.POMOCY muszę wrócić do Poznania :| :( [banghead] [banghead]
|
Jak wciśniesz mocniej gaz i swieci się kontrolka świec żarowych to na 99% Elektrozawór na pompie wtryskowej.
|
Jak go odpaliłem i dawałem trochę więcej gazu to jest oki z obrotami tylko na wolnych mi fisiował i po czasie gasł a może być pompka wew zbiornika paliwa?
|
Cytat:
|
Możliwe, że podkładka pod wtryskiwaczem poleciała.
Ostatnio cwiczę to w 307ce. Objawy identyko. |
No i dziś właśnie ja mu w pedał gazu a on mnie "kopnął" zaświeciła mi sie kontrolka świec i odmówił mi posłuszeństwa to go zaciągłem do warsztatu.Zobaczymy jutro co będzie to odpowiem.
|
to bedzie ten zawór
|
mechanik po diagnostyce komputerem stwierdził że wtryskiwacze chyba do wymiany są zobaczymy wieczorkiem
|
a ja mam podobny problem, z tym że robili mi diagnostyke komp i nic nie wykazało :/ gdy odpalam leci chmura dymna, chwile faluje, i jest okej. świece żarowe mialem wlasnie wymieniane. Więc stawiam na wtryskiwacze eh :/
Cytat:
|
Na kompie nic nie wykaże(chyba,że wtryskiwacz padnie całkiem),nie dajcie sie naciągnąc na koszty.Powiedzą standardowo,że wszystkie wtryski do wymiany,bo tak najłatwiej.Musi być zrobiona próba przelewowa,a później szukać dalej,zawory,pompa(wątpliwe)itd....
|
Cytat:
Podkładka jest miedziana i może byc zakładana tylko raz, bo sie odkształca uszczelniając jednocześnie wtrysk. Poza tym wokół gniazda powinno byc sporo smoły i sadzy |
mogę wam przesłać filmik jak mi rano odpala bo naprawdę padaczka mnie bierze, auto mam niecałe 2 tyg i tak mi smoli cholera :/
http://video.google.pl/videoplay?doc...64161181412219 Co o tym sądzicie? mam C-MAXa z 2004 r. 127 000km przebiegu. 2.0 TDCI i w briefie jest EURO3 więc chyba nie mam filtru cząsteczek stałych? tak więc gdzie źródło kopcenia? Przy przyspieszaniu też mi strasznie kopci najbardziej na 3 cim biegu poprostu koszmar jak z jelcza! |
EGR :?:
|
Zatkaj na próbe i zobaczysz czy kopcenie ustanie,jak nie to wtryski.
|
flame3
niekoniecznie na początek sprawdź przewody elastyczne, być może na nich jest nawet minimalne mikropęknięcie i zasysa lewe powietrze czego dowodem jest ta chmurka, będzie się tak działo na każdym biegu oglądając ten filmik mam wrażenie jakby samochód trochę inaczej klekotał ale to moje spostrzeżenie i nie wiem czy trafne dość irytujaca usterka (seryjna wada niestety), która występuje także w fokach, od tego bym zaczął, koszty nie duże w porównaniu do brnięcia przez naprawę wtryskiwaczy jeszcze jedna rzecz przychodzi mi do głowy abyś posprawdzał wszelkie opaski począwszy od turbo-ic-silnik (powstaje nieszczelność jak trubina wypluwa olej, ucieka ciśnienie) i wtedy zaczyna kopcić na czarno |
powiedzieli mi w ASO że w 2.0 TDCI nie da się zrobic próby przelewowej i oni wtryski jakos inaczej sprawdzają? i że wtryski są si, że czujnik od świec chyba jest padnięty? co o tym sądzicie?
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:57. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.