Chiptuning nowego trzycylindrowego silnika 1.5EB Focus MK4, Fiesta MK8
Mamy to Udało nam się opracować protokoły komunikacyjne i stage1 do silnika 1.5EB 150. Nowy silnik, który montowany jest w nowym Focusie, zastąpił starsza jednostkę o podobnej pojemności oraz mocach ale ma jeden cylinder mniej. Silnik ten powoli będzie zastępował starszego brata również w innych modelach Forda.
Tutaj link do posta na FB: https://www.facebook.com/TuneFORCE/p...06399972796562 W wolnej chwili wrzucę wykresy również tutaj. |
Link nie działa :(
|
https://www.facebook.com/10936447916...6399972796562/
Rozbawiło mnie mniejsze spalanie. Ale fajnie, wynik sympatyczny. |
Ten dounsajzing się źle skończy w pewnym momencie i czasie, tzn może nominalniete małe bloki i głowice poradzą sobie w pewnym przedziale czasu ale dawać w dupe czemuś co na starcie dostało już w dupe i leży to troche dziwne.
ale brawo, wyjmijcie z tego jak najwięcej sie da! Pzdr |
Pewnie nikt tego nie będzie trzymał 20 lat. Kupujący nowe auta mają inne spojrzenie na sprawę.
|
Za 20 lat będą się ludzie pukać w czoło jak ktoś będzie mówić o silnikach spalinowych. Bo tak się ten downsizing skończy.
Tylko trza wyjść z jaskyni. |
Cytat:
|
Bardzo słuszna uwaga, szczególnie w kontekście wyjazdów poza miasto.
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:01. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.