![]() |
Jak upewnić się czy kluczyk jest sprawny ?
Witam
Mam kilka kluczyków do focusa, tych z przyciskami do otwierania/zamykania drzwi i bagaznika. W najblizszej przyszlosci byc moze bede mial ich wieksza ilosc ale pytanie jest takie czy jest jakas mozliwosc upewnienia sie czy one sa sprawne? Teoretycznie powinny być no ale nie chcialbym ich sprzedawać jako niesprawdzonych. Macie jakis pomysl? Pozdrawiam |
Zaprogramowac je pod swoja foke i sprawdzic... inaczej chyba nie da rady...
|
tak sobie pryzpomnialem wlasnie, kiedys mialem w pierwszej foce z 99 kluczyk ze swiatelkiem :> , tez masz takie ;-) ?
|
Witam
Koszt zaprogramowania byłby spory, dlatego chyba zrezygnuję i sprzedam jako niesprawdzone. Jaroslavos, kluczyki które posiadam ja wyglądaja tak: http://photos.allegro.pl/photos/oryg...14712/91471287 |
Cytat:
[chytry] http://forum.focusklubpolska.com/vie...%2Aogramowa%2A |
zresztą chyba procedura programowania nowego kluczyka jest opisana w instrukcji obsługi foczki...
|
ale kolega hose, chyba ma czyste kluczyki (bez ząbkow) wiec NIE włoży ich do swojej stacyjki!!
|
Ale zawsze może tą część z pilotem przepiąć do swojego kluczyka :P i sprawdzić. Tylko pozostaje kwestja imobilajzera tego raczej nie sprawdzi bez nacinania kluczyka.
|
Cytat:
Cytat:
|
NeroN ja też tak właśnie myślę ale jeśli nie to zawsze pilota może sprawdzić tak jak pisałem troszku wyżej :P
|
niewiem nie znam sie...
|
Cytat:
|
Cytat:
jedyne wyjscie = SPRAWDZIĆ!!!! |
Sprawdzę jutro - chodzi tylko o poglądowe sprawdzenie sprawności pilota - w przypadku sprzedazy kluczykow groty i tak pójdą do wymiany. Nie wiem czy dobrze rozumuje ale immobiliser jest zapisany w grocie kluczyka, tak ?
Pozdrawiam |
NIe, kluczyk sie sklada z grota, plastyku w ktory jest zalany grot i w tym samym oplastyku jest jeszcze zalany transponder(immobilaser), potem w ten plastyk jest wsadzony pilot do centralnego,lampka lub nic nie ma-zalezy od wersji.
Kluczyki( a konkretnie piloty do alarmu, centralnego) mozesz sprawdzic sposobem podanym u gory. Poza tym komus jak padnie pilot, bedzie latiwej przelozyc elektronike niz dorabiac kluczycz, wiec problem grota i transpondera pozostaje rozwiazany-zaprogramuje tylko pilot. Rozumiem,ze kluczyki te beda uzywane, transpondera raczej sie nie da zepsuc na 99,9% Natomiast slyszalem, podkreslam slyszalem,ze transponder raz zakodowany, nie da sie zakodowac ponownie, nie wiem na ile to prawda,ale to troszke zmniejsza ew. funkcjonalnosc kluczykow :roll: Trzeba sie dokladnie dowiedziec |
Ok sprawdzilem
Mam 3 piloty, programujac je po kolei dalo sie zaprogramowac tylko jeden jednoczesnie - zapewne ze wzgledu na rozne immobilisery. Oczywiscie po przelozeniu wlasnego grotu kluczyka do innego pilota tez foka nie dawala sie odpalic Konkluzje - sprzedaz pilotów jako sprawnych, ktos kupuje sobie grocik, szlifuje a nastepnie przy uzyciu 2 kluczykow programuje trzeci, a pilot programuje wg sposobu ktory opisano powyzej. Czy moja teza jest sluszna? :):):) Mam nadzieje ze nie zagmatwałem BTW Moze przy okazji znajda sie chetni na kluczyki ;] |
kluczyki
Ja skusiłbym sie na jeden chociaż nie rozumiem o co chodzi Mam tylko! jeden kluczyk a ten kupiony dopasowałbym.
|
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.