View Single Post
stare 21-05-15, 15:49   #9
pablo_kr
Turysta
Grupa: Małopolska
 
Avatar pablo_kr
 
Zarejestrowany: May 2013
Ford Focus III ST
HB 5D
2.0 EcoboostST 250 KM
2016
Postów: 21
Domyślnie

Cytat:
Napisał Falcon Zobacz post
Ale kolega pyta o ile spadnie.



wiem, że przyrost mocy nie będzie wielki (zwłaszcza przy samym chipie) ale dla różnych silników są różne wyniki dlatego pytam czy ktoś miał do czynienia akurat z Duratec. Sam chip może obniżyc spalanie a przeróbka mechaniczna (wałka rozrządu) to spalanie zwiększy - tez pytanie o ile. Te 145KM jest ok ale przesiadłem się z turbodiesela i czegos mi brakuje

Co do ST byłem na kupnie ale się powstrzymałem kiedy zobaczyłem ST MK3 FL

Moj MK2 oddam żonie (jak będzie grzeczna) i jak mnie będzie stać to będzie MK3 ST FL w kolorze Stealth

---------- Post dodany o 15:49 ---------- Poprzedni post był z 15:44 ----------

Cytat:
Napisał MichalST Zobacz post
Wolnossaka nie opłaca się tuningować. Koszt wałków ok. 2000zł a przyrosty może 5, góra 10%. Tylko uturbienie, albo zmiana auta.

PS: Tuning i ekonomiczne spalanie nie występują razem.
Czytałem artykuł ogólnie o wałkach + chip i podawano tam info, że wzrost mocy jest rzędu 30% w zależności od modelu silnika (oczywiście z odpowiednim strojeniem, przeróbką głowicy, wydechem)


Na tą chwilę ze zmian po kupnie było: wymiana radia na nawigację dotykową, zakup i malowanie 18 z ST (wczoraj odebralem pomalowane proszkowo na czarny mat), zamówiłem tez eibacha pro-kit bo wygląda jak koza. Dodatkowo chce przemalować przednią listwę na zderzaku na kolor nadwozia. Podzielę sie wrażeniami po zmianie sprężyn.

Ostatnio edytowane przez pablo_kr ; 21-05-15 o 15:53
pablo_kr jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem