Cytat:
Napisał Falcon
Ale kolega pyta o ile spadnie.
|
wiem, że przyrost mocy nie będzie wielki (zwłaszcza przy samym chipie) ale dla różnych silników są różne wyniki dlatego pytam czy ktoś miał do czynienia akurat z Duratec. Sam chip może obniżyc spalanie a przeróbka mechaniczna (wałka rozrządu) to spalanie zwiększy - tez pytanie o ile. Te 145KM jest ok ale przesiadłem się z turbodiesela i czegos mi brakuje
Co do ST byłem na kupnie ale się powstrzymałem kiedy zobaczyłem ST MK3 FL
Moj MK2 oddam żonie (jak będzie grzeczna) i jak mnie będzie stać to będzie MK3 ST FL w kolorze Stealth
---------- Post dodany o 15:49 ---------- Poprzedni post był z 15:44 ----------
Cytat:
Napisał MichalST
Wolnossaka nie opłaca się tuningować. Koszt wałków ok. 2000zł a przyrosty może 5, góra 10%. Tylko uturbienie, albo zmiana auta.
PS: Tuning i ekonomiczne spalanie nie występują razem.
|
Czytałem artykuł ogólnie o wałkach + chip i podawano tam info, że wzrost mocy jest rzędu 30% w zależności od modelu silnika (oczywiście z odpowiednim strojeniem, przeróbką głowicy, wydechem)
Na tą chwilę ze zmian po kupnie było: wymiana radia na nawigację dotykową, zakup i malowanie 18 z ST (wczoraj odebralem pomalowane proszkowo na czarny mat), zamówiłem tez eibacha pro-kit bo wygląda jak koza. Dodatkowo chce przemalować przednią listwę na zderzaku na kolor nadwozia. Podzielę sie wrażeniami po zmianie sprężyn.