Ostatnio też wziąłem się za przycisk szyb, od strony pasażera. Mam wersję z 2 elektrycznymi szybami, czyli przycisk jest jeszcze na miedzianych blaszkach a nie na płytkach.
Przycisk po zwolnieniu zaczepów mocujących.
Rozmontowany:
Blaszki które są swobodnie zamontowane w górnej części przycisku:
Dolna część, która nas najbardziej interesuje.
Widoczne na powyższych zdjęciach miedziane blaszki należy zdemontować. Najlepiej w tym celu ścisnąć trochę te srebrne, które dodatkowo je naprężają. Ponadto w tylnej części tych srebrnych blaszek, znajduje się niewielkie wyżłobienie ustalające pozycje blaszki miedzianej. Warto mieć to na uwadze przy demontażu. ;-P
Teraz wystarczy oczyścić styki i złożyć całość z powrotem. Styki na blaszkach również oczyszczamy. Blaszki miedziane montujemy wypukłą stroną do góry. Pamiętać należy też o ich odpowiednim naprężeniu (trzeba dostatecznie rozgiąć te srebrne blaszki, aby umożliwić miedzianym prawidłowe sprężynowanie). Możliwe jest że po złożeniu, przycisk nie będzie chciał prawidłowo pracować. Warto też sprawdzić, czy blaszki z górnej części przycisku, nie dotykają nam tą środkową częścią o "dno". Mi po całym zabiegu lekko obcierały, uniemożliwiając tym samym pełne wciśniecie przycisku. Wystarczy zeszlifować trochę tą środkowa część i po sprawie
Osoby posiadające multimetr z funkcją badania przejścia, mogą przed montażem sprawdzić jeszcze na pinach, czy wszystko napewno hula.