OK,zostawmy menu w spokoju.Problem jest z tym,że muli trochę i więcej pali.Zanim mechanik wykrył,
że to alternator a potem akumulator trochę jeździłem.Auto chodziło jak czołg i paliło do 11 L.Po wymianie trochę lepiej,
ale waliło błędy zwarcie z masą,zwarcie alternatora,problem z komunikacją z licznikami.wizyta w aso-skasowali błędy,
coś poustawiali na kompie,wyregulowali turbo,sprawdzili egr.Na 4 dni auto odrzyło-dostało kopa i normalnie palił.potem znowu muł.
wizyta w aso liczniki do wymiany.wymieniłem na używane-super na 2 tygodnie,potem znowu muł i spalanie,wywaliło błędów że ho ho,skasowałem.
dzisiaj żadnych błędów nie pokazuje,ale dalej muli i spalanie nie to.Co może mu dolegać?
ps.przed wymianą liczników nawet na postoju menu brakowało
Ostatnio edytowane przez turbopiotr ; 10-09-16 o 21:58
|