Cytat:
Napisał mates
rozbierane było z kompletnego auta, więc powinno wszystko być.
|
Jak masz drugie kompletne auto do rozbiórki to jest szansa, że nic nie zabraknie.
Na moje oko to z istotnych elementów nic nie piszesz o poduszkach powietrznych i sterowniku poduszek - nie wiem czy zakładasz wiązkę z tzw. przejściówki, z poduszkami jednonabojowymi, czy już po pełnej zmianie z poduszkami dwunabojowymi (duży znaczek Ford na poduszce kierowcy). Do tej drugiej opcji zmienić musisz poduszki, moduł sterujący poduszek (ten w tunelu środkowym), czujniki zderzeniowe (boczne pod fotelami i przedni w pasie przednim za zamkiem pokrywy), zwijak przy kierownicy i dla uproszczenia samą kierownicę na tą z modelu polift, żeby nie kombinować z podcinaniem gumy.
Jak montujesz lampy xenon (piszesz o wiązce do czujnika na tylnej belce) to jeszcze nie widzę czujników poziomowania i przełącznika świateł pod autopoziomowanie, oraz elementów do spryskiwania świateł (pompka, spryskiwacze, węże z trójnikiem, przekaźnik uruchamiający, kabel do pompki).