Na zlocie w 3miescie poruszylem ten temat i wyglada to nastepujaco:
Dystanse przesuwaja srodek ciezkosci piasty do zewnatrz, to w efekcie powoduje szybsze zuzywanie sie lozysk, drazkow (chyba) i jeszcze czegos. Ten kto ma ABS wie ile takie glupie lozysko kosztuje.
Dystanse ponizej 10 mm nie maja pierscienia centrujacego - alufelga trzyma sie na samych srubach, a tego producent w oryginale nie przewiduje. Poprostu zmniejsza sie bezpieczenstwo...
Do tego dochodza koszty zwiazane z wymiana szpilek, bo te sa za krotkie nawet do najmniejszych dystansow, z reszta same dystanse tez nie naleza do tanich rzeczy.
[ Informacji udzielil mi
Markes ]
Ostatecznie doszedlem do wniosku ze PLUSY wynikajace z posiadania dystansow (efekt wizualny, prowadzenie, itd) nie sa w stanie przewazyc nad MINYSAMI (w/w).
Nie ukrywam, ze bardz zaluje - ale coz, bezpieczenstwo przede wszystkim.
A zaczynalem ten temat chcac kupic dystanse...