![]() |
WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Społeczność FKP | Galeria FKP | Kalendarz | Dzisiejsze posty | Szukaj |
Foczka miesiąca ![]() |
|
Serwis i gwarancja Relacje z wizyt w ASO i innych serwisach. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
Turysta
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Kraków
Ford Focus II
HB 5D
1.6 Duratec 100KM manual
maj
2005
KR Kraków
Postów: 305
|
![]()
Witam!
Pisałem w jednym z wątków tutaj na temat problemu piaskowania progów. Jako, że zostałem olany przez serwis blacharsko-lakierniczy w Krakowie no to postanowiłem nieco pomęczyć Ford Polska. Napisałem pisemko w w/w sprawie i wysłałem pod adres kontaktowy kontakty@ford.com (taki podano mi w odpowiedzi na dane z formularza kontaktowego zamieszczonego na stronie Ford Polska). Miało to miejsce 15 maja. Spokojnie czekałem i czekałem i czekałem. No i się nie doczekałem. Dzisiaj chwyciłem za telefon i dzwonię do Działu Kontaktu z klientami ... pierwsza próba - nie odbiera nikt telefonu, druga próba - jest połączenie. Odbiera miła Pani ... mówię w czym rzecz ... Ona, że musi sprawdzić i prosi o podanie Nazwiska i Imienia. Podaję o co prosi i .... jakież może zaskoczenie ... "już jest e-mail ode mnie" ![]() "Podziwiam" profesjonalizm firmy FORD ... kontakt z klientem iście "wzorcowy" (porównać to mogę tylko z firmami ubezpieczeniowymi). Szkoda, że pewnie i tak odpowiedzą mi wymijającą formułką, którą pokrótce można streścić "goń się leszczu" ... choć forma będzie pewnie faryzejsko uprzejma. No ale cieszmy się ... weekend przed nami ![]() Żeby było zabawniej to właśnie przed chwilą dostałem e-mailem od dealera informację o niezawodności Forda ... informacja , który to jest bardziej niezawodny niż marka na T.
__________________
Always look on the bright side of life... Wspomóżcie jeśli możecie -> http://polakpotrafi.pl/projekt/cohen |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
ford polska s.a. to pipipipi | danzig74 | Inne techniczne | 8 | 01-04-05 09:13 |
Kontakt - |