Forum Focus Klub Polska  
WWW Strona główna forum Rejestracja Garaż FAQ Społeczność FKP Galeria FKP Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj
Foczka miesiąca Foczka miesiąca
Wróć   Forum Focus Klub Polska > Techniczne > Silnik i skrzynia

Komunikaty

Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 18-03-11, 15:10   #1
Yerzo
Żyrandol
Zlotowicz
Grupa: Warszawa
 
Artur
Zarejestrowany: Aug 2006
Skąd: Sokołów Podlaski
Ford Focus II
HB 3D
listopad
2006
Postów: 8 706
Garaż
Domyślnie 1.8 TDCI różnica temperatury między komputerem a wskaźnikiem

Witam koledzy,
mam problem z Foką.

Skoczyła mi mocno temperatura do 120 stopni przy przeciągnięciu Foki na 3 i 4 biegu. Niestety ubyło też około litra płynu przez otwór w zbiorniczku - poleciało wszystko przez otwór upustowy zbiorniczka.

Obecnie jestem umówiony z mechanikiem na wtorek aby przejrzał auto bo podejrzewa uszczelkę pod głowicą albo nagrzewnicę (brak ogrzewania w aucie). Jeden przewód z nagrzewnicy jest gorący a drugi całkowicie zimny.

Do sedna :
chciałem spytać o różnicę temperatur między wskazaniami w trybie serwisowym a wskaźnikiem na zegarach.
Tryb serwisowy w opcji "engine temp." pokazuje nawet 138 stopni podczas gdy wskazówka stoi prawie w pionie.
Jak się do tego odnieść ??? Dodam, że nawet po krótkiej jeździe i rozgrzaniu do tych 90 stopni włacza się także wentylator.
__________________

Tiguan R-line - Ateca FR
Yerzo jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 18-03-11, 15:39   #2
mjprzem
Sympatyk
 
Zarejestrowany: Jun 2009
Skąd: podkarpackie,mielec
Ford Focus I
sedan
1.8 TDDi 90KM manual
2000
Postów: 3 995
Domyślnie

no to wyglada na uszczelke glowicy jesli uklad chlodzenia sprawny.

138st to temp cylindra a nie plynu tym sie niemartw-wystarczy ze wskazowka jest w pionie to jest ok..a jesli przechodzi poza pion w strone czerwonego to sie martw.
mjprzem jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 21-03-11, 13:09   #3
mkaminski100
Turysta
 
Zarejestrowany: May 2009
Skąd: Basingrad