Forum Focus Klub Polska  
WWW Strona główna forum Rejestracja Garaż FAQ Społeczność FKP Galeria FKP Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj
Foczka miesiąca Foczka miesiąca
Wróć   Forum Focus Klub Polska > Techniczne > Inne techniczne

Komunikaty

Inne techniczne Problemy, usterki, naprawy...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 04-10-06, 23:23   #1
tjmdm
Turysta
 
Zarejestrowany: Jan 2005
Skąd: Olsztyn
Postów: 415
Domyślnie Naciąganie paska wieloklinowego

No właśnie czy można go naciągnąć...jak to wygląda; czy mocowanie alternatora daje taką możliwość...pytam, bo w wilgotne dni, w czasie deszczu strasznie piszczy coś pod maską...przypuszczam, że to właśnie pasek...oglądałem go dziś bardzo dokładnie...wygląda całkiem dobrze...i teraz nie wiem
__________________
------"Bezpiecznie do przodu"-------
-----------#FEFK#341#---------------
----------#Turysta FKP#--------------
no14904->no 40487->#NO 67651#
tjmdm jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 05-10-06, 08:28   #2
MI4
Turysta
 
Zarejestrowany: Oct 2005
Skąd: Warszawa
Postów: 45
Domyślnie

w focusie masz napinacz paska klinowego i to on jest odpowiedzialny za napięcie paska

jesli chodzi o piszczenie to pewnie z 80% posiadaczy focusów zetkneło sie z tą przypadłością - prawdopodobnie piszczy własnie ten napinacz, aczkolwiek niektórzy mówili że może być to winą łożyska alternatora.
u mnie też piszczy szczególnie gdy jest mocno wilgotno - ja sie juz przyzwyczaiłem, choć troche trąci to wiochą.
MI4 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 05-10-06, 10:14   #3
mark_TDDI
Turysta
 
Zarejestrowany: Mar 2006
Skąd: far far away
Inny
HB 5D
2.0 Duratec 145KM manual
2012
Postów: 400
Domyślnie

U mnie piszczało - spróbowałem środka do padków BOLL i....zaczęło piszczeć jeszcze bardziej. Wk...łem sie i wymieniłem pasek - tera je cisza, czy mokro czy sucho .
mark_TDDI jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 05-10-06, 10:40   #4
AsMfc
Klepacz
 
Avatar AsMfc
 
Zarejestrowany: Nov 2005
Skąd: /dev/null
Postów: 2 035
Domyślnie

Sluchaj tjmdm odkrec napinacz i stuknij nim o cos twardego tak by zruszyc sprezyne tam i uslyszysz jak wraca on do swojej pozycji, pozniej zalej go czym jakims WD40 by wyplukac syf z krawedzi - posmaruj krawedz - jak zdejmiesz napinacz bedziesz wiedzial o ktora krawedzie mi chodzi no i jak juz napinacz wroci do swojej pierwotnej pozycji przykrecaj ciezko sie przykreca bo juz napina na samym poczatku.

Napinacz czesto sie, ze tak powiem zapieka, a to wina syfu jaki z pod samochodu dostaje sie to dniego.
__________________
Nr X Members Club SS-Czarnuch PePe'ta
FF I 1.6->AR 156 2.0->AR 159 2.0 JTDM+Nissan Patrol GR 3.0
AsMfc jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 05-10-06, 22:03   #5
jastrzab
Turysta
 
Avatar jastrzab
 
Zarejestrowany: Feb 2006
Skąd: zachodniopomorskie
Postów: 75
Domyślnie

ja przerobiłem też ten temat tylko, że wymieniłem pasek łącznie z kołem napinacza ale koło napinacza kupiłem aluminiowe nie plastikowe (taki zamiennik) także nie wiem co mogło piszczeć czy pasek czy koło ale pomogło, teraz cisssssza
jastrzab jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 05-10-06, 23:01   #6
mucha
Turysta
 
Zarejestrowany: Nov 2005
Skąd: x
Ford Focus I
HB 3D
1.4 Zetec 75KM manual
1998
LB Biała Podlaska
Postów: 622
Domyślnie

No ja walcze w tym każdej jeśieni ale jak narazie cisza odpukać
__________________
mucha jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 06-10-06, 22:56   #7
januszz
Turysta
 
Zarejestrowany: May 2006
Skąd: jasło
Ford Focus I
HB 5D
1.6 Zetec 100KM manual
czerwiec
2001
Postów: 22
Domyślnie

A u mnie piszczy tylko jak jest zimny silnik.Jak się nagrzeje to przestaje.
januszz jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 07-10-06, 10:42   #8
CAr
Dukacz
Grupa: WLKP
 
Mariusz
Zarejestrowany: Mar 2005
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Inny
sedan
2009
POS powiat ostrowski (Ostrów Wielkopolski)
Postów: 1 304
Domyślnie

U mnie też piszczy, jak postoi po deszczu przez noc. Potem silnik tylko warczy
__________________
Pozdrawiam
CAr jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 08-10-06, 13:31   #9
Oskar
Moderator
Grupa: Warszawa
 
Avatar Oskar
 
Marcin
Zarejestrowany: Jan 2005
Skąd: Warszawa
Ford Focus C-Max
HB 5D
1.8 Duratec 120KM manual
2004
WW..A Warszawa Rembertów
Postów: 1 520
Domyślnie

Spróbuj co jakiś czas ruszyć kluczem napinacz.On sie poprostu przycina i nie napina odpowiednio paska.Jeslni nie pomoże to jak pisał Asmfcze zdjąć i nasmarować.
__________________
"Mam, tak samo jak Ty, miasto moje a w nim..."

"Poznasz kiedy głupi żartuje ?..."
Oskar jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
Napinacz paska wieloklinowego Diesel Sławekbe Silnik i skrzynia 62 16-06-10 15:22
[FFI] Napinacz paska wieloklinowego w 1.8 TDCi eidos Inne techniczne 2 20-07-09 17:00
FF I 1.6 i napinacz paska wieloklinowego jezyk Silnik i skrzynia 1 11-09-08 13:29
[FFI] Zdejmowanie paska wieloklinowego Zbyszekdaw Silnik i skrzynia 2 30-03-08 13:06
koło pośrednie paska wieloklinowego arielcio Silnik i skrzynia 2 20-03-07 21:59

Kontakt -



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:15.

Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Garage vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.

Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Navbar with Avatar by Kolbi
1999-2005 © FKP. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych, są chronione prawem i zastrzeżone przez ich właścicieli.
Komentarze, oceny a w szczególności posty na forum są własnością ich autorów.
FKP nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

stat4u