WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Społeczność FKP | Galeria FKP | Kalendarz | Dzisiejsze posty | Szukaj |
Foczka miesiąca |
|
Elektryka, audio i alarmy Wszystko co elektryczne. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
26-04-09, 09:59 | #1 |
Turysta
Zarejestrowany: Aug 2006
Ford Focus II
HB 5D
2.0 Duratec 145KM manual
2005
Postów: 203
|
DTC kody diagnostyczne
Przejscie z kodów diagnostycznych w FF2 na kody diagnostyczne w FF1
(kody ff1 - http://forum.focusklubpolska.pl/view...=10089&start=0) ff2 = ff1 0xyz = P0xyz; 1xyz = P1xyz; 2xyz = P2xyz; 3xyz = P3xyz; 4xyz = S0xyz; 5xyz = C1xyz; 6xyz = S2xyz; 7xyz = S3xyz; 8xyz = V0xyz; 9xyz = B1xyz; Axyz = B2xyz; Vxyz = V3xyz; Sxyz = U0xyz; Dxyz = U1xyz; Exyz = U2xyz; Fxyz = U3xyz;
__________________
FFI 1.8 TDCi - 133 KM@3650; 300 Nm@1800-3000 - powered by Masters Tuning |
26-04-09, 10:55 | #2 |
Turysta
Zarejestrowany: Jan 2009
Skąd: Kudowa Zdr.
Ford Focus I
kombi
1.8 TDDi 90KM manual
1999
Postów: 534
|
Np. moich kodów tam nie ma-padł sterownik i miałem takie.
P1664 - sterownik pompy P1563 - zatrzymanie silnika P1564 - dawka wtrysku P1665 - błąd komunikacyjny |
26-04-09, 11:01 | #3 |
Turysta
Zarejestrowany: Aug 2006
Ford Focus II
HB 5D
2.0 Duratec 145KM manual
2005
Postów: 203
|
jak to sie ma do przejscia ff2 na ff1 ? :P
__________________
FFI 1.8 TDCi - 133 KM@3650; 300 Nm@1800-3000 - powered by Masters Tuning |
26-04-09, 16:34 | #4 | |
Turysta
Zarejestrowany: Oct 2006
Skąd: Poznań
Ford Focus III FL
HB 5D
1.5 Ecoboost 150 KM manual
2016
POS powiat ostrowski (Ostrów Wielkopolski)
Postów: 105
|
Re: [FF2] DTC kody diagnostyczne
Cytat:
cieply do modow: moze warto by to tu podpiac http://forum.focusklubpolska.pl/view...0089&start=0?? |
|
03-07-09, 16:38 | #5 |
Turysta
Grupa: Małopolska
Zarejestrowany: Mar 2008
Skąd: KRK
Ford Focus II FL
kombi
1.6 Duratec Ti-VCT 115KM manual
luty
2008
KR Kraków
Postów: 129
|
Dzisiaj pierwszy raz wszedłem w tryb serwisowy w mojej foczce i ze zdziwieniem zanotowałem dwa błędy DTC
#01 5750 #02 A895 Szukałem, szukałem... i nic. Pomożecie? [ Dodano: Pią 03 Lip, 2009 23:58 ] Kod 5750 to właściwie C1750 zatem: - zgodnie z tym wykazem: http://www.aboutautomobile.com/DTC/C1750 chodzi o błąd "Trailer Input Circuit Failure" - równocześnie, wedle tematu w naszym FAQ: http://forum.focusklubpolska.pl/view...ighlight=c1750 chodzi o błąd: "Accelerator Position Sensor Out of Range" Nie jestem niestety anglojęzyczny i nie wiem czy chodzi o ten sam błąd... Warto jednak zauwazyć, że zgodnie z pierwszym podanym przeze mnie linkiem, błąd "Accelerator Position Sensor Out of Range" tyczy się Mazdy, zaś "Trailer Input Circuit Failure" odnosi się do Forda. Na koniec jeszcze jedna sprawa. Kolega "ciepły" we wątku: http://forum.focusklubpolska.pl/view...ighlight=c1750 pisze, iż "blad 5750 (=C1750 - "Accelerator position sensor out of range") to dlatego, ze filtr kabinowy wymienialem i pedal gazu byl odkrecany,". Byłem ostatnio na przeglądzie rocznym i też zmieniano mi filtr kabinowy. Zatem może dlatego pojawia się ten błąd? Ale w sumie dlaczego? Może mi ktoś wytłumaczyć? Ok, szukam info na temat tego drugiego błędu [ Dodano: Sob 04 Lip, 2009 00:22 ] Idąc tropem błędu A895 (czyli B2895) odnalazłem pod linkiem http://www.cardiagnostics.be/wds2000...le%20codes.htm zapis "B2895 Trip Computer Mode Switch Circuit Failure". Czyli można przyjąć, że sygnalizowane są u mnie dwa błędy: C1750 oznaczający (według różnych źródeł) "Trailer Input Circuit Failure" lub "Accelerator Position Sensor Out of Range" oraz B2895 oznaczający "Trip Computer Mode Switch Circuit Failure" Uprzejmie proszę o komentarz do tych błędów. [ Dodano: Pon 06 Lip, 2009 09:55 ] Mam jeszcze jedno pytanie: czy można z poziomu trybu serwisowego samodzielnie SKASOWAĆ błędy DTC?
__________________
Czasy się zmieniły, dawniej by ujrzeć pośladki trzeba było zsunąć majtki, dziś by zobaczyć majtki trzeba rozsunąć pośladki... |
03-07-09, 16:38 | #6 |
Turysta
Grupa: Małopolska
Zarejestrowany: Mar 2008
Skąd: KRK
Ford Focus II FL
kombi
1.6 Duratec Ti-VCT 115KM manual
luty
2008
KR Kraków
Postów: 129
|
Dzisiaj pierwszy raz wszedłem w tryb serwisowy w mojej foczce i ze zdziwieniem zanotowałem dwa błędy DTC
#01 5750 #02 A895 Szukałem, szukałem... i nic. Pomożecie? [ Dodano: Pią 03 Lip, 2009 23:58 ] Kod 5750 to właściwie C1750 zatem: - zgodnie z tym wykazem: http://www.aboutautomobile.com/DTC/C1750 chodzi o błąd "Trailer Input Circuit Failure" - równocześnie, wedle tematu w naszym FAQ: http://forum.focusklubpolska.pl/view...ighlight=c1750 chodzi o błąd: "Accelerator Position Sensor Out of Range" Nie jestem niestety anglojęzyczny i nie wiem czy chodzi o ten sam błąd... Warto jednak zauwazyć, że zgodnie z pierwszym podanym przeze mnie linkiem, błąd "Accelerator Position Sensor Out of Range" tyczy się Mazdy, zaś "Trailer Input Circuit Failure" odnosi się do Forda. Na koniec jeszcze jedna sprawa. Kolega "ciepły" we wątku: http://forum.focusklubpolska.pl/view...ighlight=c1750 pisze, iż "blad 5750 (=C1750 - "Accelerator position sensor out of range") to dlatego, ze filtr kabinowy wymienialem i pedal gazu byl odkrecany,". Byłem ostatnio na przeglądzie rocznym i też zmieniano mi filtr kabinowy. Zatem może dlatego pojawia się ten błąd? Ale w sumie dlaczego? Może mi ktoś wytłumaczyć? Ok, szukam info na temat tego drugiego błędu [ Dodano: Sob 04 Lip, 2009 00:22 ] Idąc tropem błędu A895 (czyli B2895) odnalazłem pod linkiem http://www.cardiagnostics.be/wds2000...le%20codes.htm zapis "B2895 Trip Computer Mode Switch Circuit Failure". Czyli można przyjąć, że sygnalizowane są u mnie dwa błędy: C1750 oznaczający (według różnych źródeł) "Trailer Input Circuit Failure" lub "Accelerator Position Sensor Out of Range" oraz B2895 oznaczający "Trip Computer Mode Switch Circuit Failure" Uprzejmie proszę o komentarz do tych błędów. [ Dodano: Pon 06 Lip, 2009 09:55 ] Mam jeszcze jedno pytanie: czy można z poziomu trybu serwisowego samodzielnie SKASOWAĆ błędy DTC?
__________________
Czasy się zmieniły, dawniej by ujrzeć pośladki trzeba było zsunąć majtki, dziś by zobaczyć majtki trzeba rozsunąć pośladki... |
30-09-11, 20:54 | #7 |
Turysta
Zarejestrowany: Mar 2010
Ford Focus II FL
HB 5D
1.6 Duratec Ti-VCT 115KM manual
2006
Postów: 46
|
Witam, ostatnio miałem wymieniany filtr kabinowy i odgrzybianą klimatyzację i ostatnio zauważyłem że mam błąd 5750. Co to oznacza w języku polskim ? Z góry dziękuję za wszelką pomoc. Pozdrawiam.
|
02-10-11, 21:27 | #8 |
Moderator
Grupa: Warszawa
....
Zarejestrowany: Feb 2009
Skąd: Warszawa
Inny
HB 3D
2.0 Zetec 215KM manual
czerwiec
2001
WE Warszawa Mokotów
Postów: 4 454
|
Szukajka mówi http://www.focusklubpolska.pl/showthread.php?t=23224
__________________
DSG Das iSt Gówno |
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
Kody Diagnostyczne FORD Focus | cisza | Inne | 17 | 24-04-12 18:07 |
do czego te kody? | karolosz | Elektryka, audio i alarmy | 4 | 04-07-10 22:16 |
kody wtryskiwaczow | daksel | Silnik i skrzynia | 3 | 25-11-09 10:59 |
Kody DTC | marcingoo | Elektryka, audio i alarmy | 2 | 09-06-09 20:06 |
Kody błędu | Gerardoo | Inne techniczne | 3 | 25-04-06 10:42 |
Kontakt - |