WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Społeczność FKP | Galeria FKP | Kalendarz | Dzisiejsze posty | Szukaj |
Foczka miesiąca |
|
Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
28-08-09, 10:17 | #1 |
Turysta
Grupa: Cujawy
Zarejestrowany: Jul 2009
Skąd: Płock/Lipno
Ford Focus I FL
HB 5D
1.8 TDCi 115 KM manual
2002
CLI powiat lipnowski (Lipno)
Postów: 188
|
[FFI] Problem z tdci 1.8 115km
Witam, wkońcu zostałem posiadaczem mk1 tdci 115km. No i jest taki z nim problem że na 1 biegu wcisne gaz w podłoge i praktycznie nie idzie nic na 2 troszke lepiej ale nie wiele i dopiero na 3 biegu od 3 tyś zaczyna wciskać w siedzenie. Na luzie jak przegazuje jest troche jakby przymulony i wolno wchodzi na obroty spada tak samo. Co to może być?? pomóżcie bo jestem z niego zadowolony tylko ten jeden problem...
|
28-08-09, 11:14 | #2 |
Turysta
Zarejestrowany: Jul 2007
Skąd: Podlaskie
Postów: 299
|
pawlos183, a jezdziles wczesniej dieslami?? moze po prostu jestes przyzwyczajony do PB?? diesel bedzie sie wolniej wkrecal na obroty...a co do 1 biegu, to moze dlatego ze jest krotki??
__________________
Wojtiix pozdrawia [you:145a3f68f4] |
28-08-09, 11:30 | #3 |
Sympatyk
Grupa: Warszawa
Michał
Zarejestrowany: May 2006
Skąd: Warszawa
Ford Focus III
HB 5D
2.3 EcoboostRS 350 KM
styczeń
2018
WWL powiat wołomiński (Wołomin)
Postów: 15 586
|
a to przepraszam chcialbys zeby 115km w dieselu wciskalo cie w siedzenie non-stop?
__________________
Fiesta 1.6 Ti-VCT * FFI 2.0 130KM |
28-08-09, 11:43 | #4 |
Turysta
Grupa: Pomorskie
Zarejestrowany: Jun 2008
Skąd: Słupsk
Inny
kombi
1.8 TDCi 115 KM manual
2003
Postów: 543
|
Od 2 tys powinnien mocniej wgniatac w siedzenie,na kazdym biegu. Sprawdz szczelnosc ukladu czyli bałwanki czy twardnieja.od tego zacznij.Pózniej bedziemy dalej myslec
|
28-08-09, 11:44 | #5 |
Turysta
Grupa: Śląsk
Zarejestrowany: Dec 2006
Skąd: jestem z miasta to widać słychać i czuć
Ford Focus III FL
HB 5D
1.6 Duratec 125KM manual
grudzień
2016
SB Bielsko-Biała
Postów: 477
|
diesle na pierwszych biegach trzeba szybko wachlować, żeby się sprawnie poruszyć
fakt dopiero od 3 jest naprawdę fajnie ale ty masz zbyt późny przypływ boost-a z turbiny max moment obrotowy jest gdzieś circa 2,5k rpm, przy 3k rpm zaczyna się robić płasko dobrze jakby się ktoś tym autem przejechał PS. non-stop ciskanie w gaz nie jest dobre ani dla koła dm, przegubów i turbosprężary oczywiści
__________________
Dla samochodu podstawa to mieć sucho, a nie ciepło. Odwrotnie niż u kobiety. |
28-08-09, 13:32 | #6 |
Turysta
Grupa: Cujawy
Zarejestrowany: Jul 2009
Skąd: Płock/Lipno
Ford Focus I FL
HB 5D
1.8 TDCi 115 KM manual
2002
CLI powiat lipnowski (Lipno)
Postów: 188
|
Wiem wiem, od zawsze jezdze dieslami... moj brat ma mondeo tddi 115 koni 2001r. i u niego całkiem inaczej ciagnie... od 2 tys juz czuc ze przyspiesza i na kazdym biegu a moj na 1 biegu praktycznie nic dopiero na wyzszysz i ma ciezko sie wkrecic do tych 3 tys bo pozniej juz nie moge powiedziec ladnie idzie. I 190 to max co z niego wydusilem.
Do tego jak jade np. na 5 biegu 100-110km/h i wcisne mu gaz zeby wyprzedzic to kompletnie nic nie idzie musze redukowac na 4 albo nawet 3 zeby zaczął ciągnąć. A brata mondeo wcisne gaz na 5 biegu i czuje ze przyspiesza. |
28-08-09, 13:41 | #7 |
Turysta
Zarejestrowany: Jul 2007
Skąd: Podlaskie
Postów: 299
|
chyba wyglada troche jak turbo...tzn trzeba przejzec cala sciezke...uklad dolotowy balwanki IC i chyba na koniec TURBO
__________________
Wojtiix pozdrawia [you:145a3f68f4] |
28-08-09, 14:00 | #9 |
Turysta
Zarejestrowany: Jul 2007
Skąd: Podlaskie
Postów: 299
|
najpierw sprawdz to co gregK napisal
__________________
Wojtiix pozdrawia [you:145a3f68f4] |
28-08-09, 14:06 | #10 |
Turysta
Grupa: Śląsk
Zarejestrowany: Dec 2006
Skąd: jestem z miasta to widać słychać i czuć
Ford Focus III FL
HB 5D
1.6 Duratec 125KM manual
grudzień
2016
SB Bielsko-Biała
Postów: 477
|
obawiam się, że to będzie typowa usterka mechaniczna albo czujnik
__________________
Dla samochodu podstawa to mieć sucho, a nie ciepło. Odwrotnie niż u kobiety. |
28-08-09, 15:40 | #11 |
Turysta
Grupa: Cujawy
Zarejestrowany: Jul 2009
Skąd: Płock/Lipno
Ford Focus I FL
HB 5D
1.8 TDCi 115 KM manual
2002
CLI powiat lipnowski (Lipno)
Postów: 188
|
A mozecie mi wytlumaczyc jak to sprawdzic?? czy bez mechanika sie nie obedzie?? Ja o mechanice pojęcia nie mam to lepiej mi wytłumaczcie co i jak a ja to powtorze majstrowi :razz: z gory dzieki.
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
[FFI] Problem z TDCI 115km. | magiczny84 | Silnik i skrzynia | 9 | 16-07-09 10:01 |
Pomiar TDCi 115km // problem ?? z turbo | m4ki | Tuning mechaniczny | 2 | 15-02-09 17:46 |
[FFI] Problem z FFI 1.8 TDCI 115KM | Cameo | Silnik i skrzynia | 16 | 30-04-07 22:28 |
Kontakt - |