Forum Focus Klub Polska  
Foczka miesiąca Foczka miesiąca
Wróć   Forum Focus Klub Polska > Techniczne > Elektryka, audio i alarmy

Komunikaty

Elektryka, audio i alarmy Wszystko co elektryczne.

Zamknięty Temat
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 10-07-14, 20:06   #1
Radek_16V
Turysta
 
Avatar Radek_16V
 
Radek
Zarejestrowany: Aug 2011
Skąd: Wojtkowa
Ford Focus I FL
HB 5D
1.6 Zetec 100KM manual
grudzień
2004
RBI powiat bieszczadzki (Ustrzyki Dolne)
Postów: 164
Domyślnie 1.6 PB - problem z alternatorem

Witajcie z góry przepraszam, jeżeli przypadkiem zdubluję temat, ale mam problem z alternatorem, a sprawa dość pilna.
Wymieniłem szczotki, wymieniłem pierścienie, złożyłem wszystko do kupy i
Zapalam auto, kontrolka ładowania gaśnie, chodzi wszystko przez jakieś 10 sekund i kontrolka ładowania na nowo się zapala. Wiem, że wtedy nie ładuje, bo napięcie na akumulatorze to 11,6. Dodam, że alternator robi się dość ciepły

Macie może jakiś pomysł?
Radek_16V jest nieaktywny  
stare 10-07-14, 20:32   #2
coomac
Gaduła
Grupa: Warszawa
 
Artek
Zarejestrowany: May 2010
Skąd: Beeftown
Ford Focus III
HB 5D
1.6 Duratec 105KM manual
marzec
2013
WWL powiat wołomiński (Wołomin)
Postów: 1 554
Garaż
Domyślnie

Regulator napięcia?
__________________

- Zna go pan?
- To mecenas Walenta?
- Pan raczy żartować!
coomac jest nieaktywny  
stare 10-07-14, 20:52   #3
Radek_16V
Turysta
 
Avatar Radek_16V
 
Radek
Zarejestrowany: Aug 2011
Skąd: Wojtkowa
Ford Focus I FL
HB 5D
1.6 Zetec 100KM manual
grudzień
2004
RBI powiat bieszczadzki (Ustrzyki Dolne)
Postów: 164
Domyślnie

Oglądałem alternator kilka razy i jedną rzecz zauważyłem. Zdjęcie:



Do kółka ma iść +. Jak sprawdzam miernikiem to przy połączeniu szczotki 1 i kółka miernik piszczy (jest połączenie). Przy połączeniu kółka i szczotki 2 nie piszczy (nie ma połączenia). Tutaj szukać przyczyny?
Radek_16V jest nieaktywny  
stare 12-07-14, 20:17   #4
Radek_16V
Turysta
 
Avatar Radek_16V
 
Radek
Zarejestrowany: Aug 2011
Skąd: Wojtkowa
Ford Focus I FL
HB 5D
1.6 Zetec 100KM manual
grudzień
2004
RBI powiat bieszczadzki (Ustrzyki Dolne)
Postów: 164
Domyślnie

Problem rozwiązany, spalił się stojan. Alternator wymieniony, działa jak należy
Radek_16V jest nieaktywny  
Zamknięty Temat

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
[MK1] Problem z klimatyzacją- problem z kablami Mortyr Inne techniczne 1 28-07-13 19:44
[MK1] Różnice między alternatorem TDCI a TDDI. Smoczuś Elektryka, audio i alarmy 3 11-06-11 23:50
[MK1] Problem z alternatorem banished Elektryka, audio i alarmy 3 28-05-10 19:16
Moje boje z alternatorem merced Elektryka, audio i alarmy 3 30-05-06 23:30

Kontakt -



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Garage vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.

Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Navbar with Avatar by Kolbi
1999-2005 © FKP. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych, są chronione prawem i zastrzeżone przez ich właścicieli.
Komentarze, oceny a w szczególności posty na forum są własnością ich autorów.
FKP nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

stat4u