WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Społeczność FKP | Galeria FKP | Kalendarz | Dzisiejsze posty | Szukaj |
Foczka miesiąca |
|
Tuning mechaniczny Co zrobić żeby nasze foki lepiej jeździły, lepiej skręcały i w ogóle były fajniejsze... Optyka piętro niżej!!! |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
24-10-06, 18:26 | #31 |
Turysta
Zarejestrowany: May 2006
Skąd: wa-wa
Postów: 56
|
Cena jes rzeczywiscie do przyjecia... Tymbardziej ze o eltecu slyszalem chyba same dobre rzeczy!
Musze powiedziec ze chyba w listopadzie dla mnie mikolaj przyjdzie wczesniej [ Dodano: Sro 25 Paź, 2006 19:52 ] po chwili namyslu stwierdzam ze do chojnackiego chyba tez zajrze... Jak szalec to szalec A robil tam ktos cos u niego?? |
27-10-06, 09:52 | #32 | |
Sympatyk
Grupa: Warszawa
Zarejestrowany: Mar 2005
Skąd: Wawa
Ford Focus II ST
HB 3D
2.5 DuratecST 225KM manual
2006
Postów: 316
|
Cytat:
|
|
27-10-06, 14:18 | #33 |
Turysta
Zarejestrowany: May 2006
Skąd: wa-wa
Postów: 56
|
Ale ceny tez maja konkretne...
Zobaczymy narazie chce odwiedzic El-tec'a i mam to zamiar zrobic w listopadzie. A pozniej zobacze co i jak. Bo z tego co wiem zmiana walka rozrzadu np to jest dosc kosztowna sprawa! |
27-10-06, 15:15 | #34 |
Turysta
Zarejestrowany: Feb 2006
Skąd: podkarpacie
Postów: 308
|
sadze ze caly czas warto polecac rodzimych tunerow
po pierwsze ceny (ale to w rasowaniu auta raczej kwestia 2 rzedna) po drugie na co nam trzeba sa dobrzy pozdrowienia ford_driver |
27-10-06, 18:09 | #35 | |
Sympatyk
Zarejestrowany: Sep 2005
Skąd: Z dupy
Inny
cabrio
1.4 Zetec 75KM manual
2011
Postów: 7 209
|
Cytat:
Zawsze można liczyć, że uda się oszukać z urzędu celnego hehe
__________________
Jestem biedakim, jeżdżę Focusem. |
|
27-10-06, 18:20 | #36 |
Sympatyk
Grupa: Warszawa
Michał
Zarejestrowany: May 2006
Skąd: Warszawa
Ford Focus III
HB 5D
2.3 EcoboostRS 350 KM
styczeń
2018
WWL powiat wołomiński (Wołomin)
Postów: 15 586
|
mozna tez zalatwic przez siakiegos znajomego... bez opakowania powinni smialo przepuscic bez zadnej kontroli celnej...
__________________
Fiesta 1.6 Ti-VCT * FFI 2.0 130KM |
27-10-06, 18:24 | #37 |
Sympatyk
Zarejestrowany: Sep 2005
Skąd: Z dupy
Inny
cabrio
1.4 Zetec 75KM manual
2011
Postów: 7 209
|
A myślisz, że jak kombinuje :P
__________________
Jestem biedakim, jeżdżę Focusem. |
27-10-06, 18:28 | #38 |
Sympatyk
Grupa: Warszawa
Michał
Zarejestrowany: May 2006
Skąd: Warszawa
Ford Focus III
HB 5D
2.3 EcoboostRS 350 KM
styczeń
2018
WWL powiat wołomiński (Wołomin)
Postów: 15 586
|
kombinuj, kombinuj... jak mi sie trafi 6 w lotka, to skorzystam z twoich doswiadczen
__________________
Fiesta 1.6 Ti-VCT * FFI 2.0 130KM |
27-10-06, 21:07 | #39 |
Turysta
Zarejestrowany: May 2006
Skąd: wa-wa
Postów: 56
|
ale zmiana walka nie konczy sie chyba tylko na wymianie nie? trzeba to jeszcze dostroic a pewnie cos nie bedzie pasowac i cos jeszcze takze to chyba nie jest az tak latwe?!
Caly czas czekam na odpowiedz z El-tecu a propos wolnego terminu... |
27-10-06, 23:20 | #40 |
Sympatyk
Zarejestrowany: Sep 2005
Skąd: Z dupy
Inny
cabrio
1.4 Zetec 75KM manual
2011
Postów: 7 209
|
A kto powiedział, że to jest łatwe. NAjłatwiej jest sprzedać Fokę i kupić coś mocniejszego.
Wszysto, zależy od wałków i od tego jak bardzo są hardcorowe. Oglnie, każdy mechanik sobie z tym poradzi. Strojenie nie zaszkodzi, ale to w każdym wypadku jest potrzebne. Jak pojedziesz serią wolnossącą na program to może 10 kucy ci wyciągną (wersja optymistyczna) i zapłacisz za to 1500 pln. JAk zmienisz wałki, to za strojnie załpacisz tyle samo, a koni może być kilka razy więcej. Powiem tak, po zmianie wałków w Foce I min. jakiś 140-150 koni na kołach! Czyli przyrost jakieś 30-40 koni!
__________________
Jestem biedakim, jeżdżę Focusem. |
28-10-06, 06:44 | #41 | |
Klepacz
Zarejestrowany: Jan 2005
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Inny
HB 5D
2.5 DuratecRS 305KM manual
październik
2008
KTA powiat tarnowski (Tarnów)
Postów: 2 598
|
Cytat:
|
|
28-10-06, 09:03 | #42 |
Turysta
Zarejestrowany: Feb 2006
Skąd: podkarpacie
Postów: 308
|
gdzie bys nie "chipował' wolnossacej beznyzny efekty byly by bardzo zblizone taka jest specyfika tego auta, co nie znaczy ze jest to metoda zla tym bardziej ze maks moc i maks moment to nie wszytko
co do bezkrytycznej opini zmieniasz walek i juz masz 140 czy 150 km na kołach a co ze srednimi obrotami jak tam wyglada praca silnika ?? tam moze spadnie o 50% i zeby jechac auto bedziesz musial caly czas trzymac powyzej 5000 obr/min, wez dla przykladu obecnie nam bliska F1 w okolicach polowy skali czyli jakis powiedzmy 8000 obr/min auto nie nadaje sie do jazdy "tuning" to zestrojenie czy dostrojenie ale do czegos, czyli do okreslonych warunkow uzytkowania tak wiec pzreniesienie osiagow silnika zdecydowane wyzej przy znaczacym ograniczeniu dolu i srednich to nie zawsze to istotnie modyfikacja tylko czy poproawia ona prace calego auta w warunkach jazdy do jakiej jest przeznaczony jesli o tym mowimy to warto zastanowic sie nad podtleniem azotu insrtalacja prosta, nie jest specjalnie droga a efekty i duze i szybko osiagniete wada czeste uzywanie ma katastrofalny wplyw na trwalosc silnika, przeniesinia napedu Pamietam jak w firmie Pana Goduli www.godula.pl w Krakowie zrobilem swojego FF II 2.0 tdci max moc nie przekroczyla 160 MK moment cos ok 390Nm kila osob na forach powiedzial ale kicha z tego mozna odrazu robic 180 czy 200 Km po dyskusjach okazalo sie ze magiczne 180 czy 200KM w tym aucie nie jest osiagane przy zalozeniu trzymania sie norm emisji spalin wszycy laduja gdzies w okolicach 160KM dlatego ja jednak upieram sie ze w tym temacie nie ma prostych i jednoznacznych rozwiazan i lepszy bedzie dobry polski "tuner" jak gotowy kit pozdrowienia ford_driver |
28-10-06, 11:37 | #43 |
Sympatyk
Zarejestrowany: Sep 2005
Skąd: Z dupy
Inny
cabrio
1.4 Zetec 75KM manual
2011
Postów: 7 209
|
Co do wałków to po części masz rację, wszystko zależy od tego jaki stage zakładaz. Najczęściej skal jest od I do IV. Stage I to niewiele ponad seria. II jest optymalna na ulicę przedział obrotów od 1000-do 7000+. III tu już się robi hardcorowo, po mieście ciężko, raczej tylko na tor lub kreskę, IV to już nie da się po ulicy jeżdzić. Oczywicie wszystko też zależy od porducenta. W USA bardzo poularne są wałki produkcji Forda - Ford Racing, stag II naprawdę daję kopa i jest idealny na miasto, nawet nie trzeba wymianiać sprężn i kułek (co czywiście nie zaszkodzi). Seria Foki I 2.0 przy 5,5 tyś. wymięką już nie ciągnie, a po tych wałeczkach masz, bardzo mocny środek aż do czerwonej lini czyli odcięcią! Oczywiście oprócz wałkiów, przyda się jak już wcześniej pisałem przelotowy wydech 2.5", kolektor np. od ST i porządnie zrobiony dolot.
Ps. Je celuję w coś mocniejszego, alen ie będę zapeszał
__________________
Jestem biedakim, jeżdżę Focusem. |
29-10-06, 14:37 | #44 |
Turysta
Zarejestrowany: Feb 2006
Skąd: podkarpacie
Postów: 308
|
male info odnosnie zwiekszania srednic dolotow i wydechow
http://www.ktp.pl/?YSVyMT...GB1LCMgb2VybDY= pozdrowienia ford_driver |
29-10-06, 16:28 | #45 | |
Sympatyk
Zarejestrowany: Sep 2005
Skąd: Z dupy
Inny
cabrio
1.4 Zetec 75KM manual
2011
Postów: 7 209
|
Cytat:
ps ciekawy artykulik
__________________
Jestem biedakim, jeżdżę Focusem. |
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
Oznaczenia Silników | Pabloos | Inne | 0 | 18-12-08 11:48 |
Spalanie silników diesla? | mmarc | Silnik i skrzynia | 7 | 08-02-06 23:41 |
Kontakt - |