![]() |
WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Społeczność FKP | Galeria FKP | Kalendarz | Dzisiejsze posty | Szukaj |
Foczka miesiąca ![]() |
|
Inne techniczne Problemy, usterki, naprawy... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
Turysta
Zarejestrowany: Feb 2005
Skąd: Polska
Postów: 60
|
![]()
Witam.
Miałem dzisiaj odłączony akumulator jakieś 2 - 3 godzinki, po ponownym podłączniu mam ciemnosć na desce rozdzielczej, tzn. po przekręceniu kluczyka w drugą pozycję nie zapalają się żadne kontrolki, dopiero jak prubuję odpalić silnik wtedy zapala się wszystko i silnik zapala, ale jak puszczę kluczyk z pozycji rozruchu, czyli wróci do tej gdzie silnik normalnie pracuje - to mi wtedy silnik gaśnie. Słyszałem że trzeba wykasować błędy i na nowo zaprogramować coś tam (nie pamiętam). Czy jest jakiś domowy sposób na ten problem. Może on potrzebuje czasu aby wszystko zaczęło działać. Dodam tylko że nawet centralny zamek z pilota nie działa. RATUNKU ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kataryna
Zarejestrowany: Jan 2005
Skąd: Saska Kępa
Ford Focus I
HB 3D
2.0 Zetec 130KM manual
styczeń
1999
WF Warszawa Praga Południe
Postów: 7 514
|
![]()
Ja tak nigdy nie mialem , ale spruboj go zostawic na wolnych obrotach przez jakies 10 - 15 min . Jest mozliwosc ze komp posprawdza sobie wszystko i bedzie oki .
Pzdr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Turysta
Zarejestrowany: Feb 2005
Skąd: Polska
Postów: 60
|
![]()
no tak, ale musiałbym trzymac kluczyk w pozycji gdzie kręci rozrusznik silnikiem.
Udało mi się odczytać nr błedu z licznika: 9359. Moze ktoś wie co on oznacza. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Dukacz
Witold
Zarejestrowany: Jan 2005
Skąd: Lublin
Ford Focus I
sedan
1.8 Zetec 115KM manual
luty
1999
LU Lublin
Postów: 1 010
|
![]()
sprawdź dobrze podłaczenie aku na klemach. Może być coś ze stykami. Miałem raz wyjety na cała nockę żeby go doładowć i po podłaczeniu było wszystko ok
__________________
FF 1.8 sedan Ghia |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Turysta
Zarejestrowany: Feb 2005
Skąd: Polska
Postów: 60
|
![]()
musza być dobre klemy, skoro w pozycji odpalania silnika wszystko jest niby OK, chodzi o ten moment kiedy się grzeje świece, w tej pozycji kluczyka jest ciemno
nawet dmuchawa nie działa |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Turysta
Zarejestrowany: Jan 2005
Skąd: Krakow
Postów: 291
|
![]() Cytat:
Not good.... ![]() wg. TIS 9359 - Ignition Run/ACC circuit failure - REFER to WDS
__________________
Tecman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Dukacz
Zarejestrowany: Jan 2005
Skąd: Zabrze
Postów: 1 493
|
![]()
Z analizy schematów w TIS'ie wyszło że może to być awaria stacyjki. Kulin dzisiaj sprawdza - jak sie potwierdzi to opiszę to szerzej. Chyba jakis zbieg okoliczności bo związku z wyłączeniem aku nie widzę.
__________________
Pozdrawiam MarekJ |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kataryna
Grupa: Śląsk
Paweł
Zarejestrowany: Feb 2005
Skąd: Żarki Letnisko
Ford Focus III
kombi
1.6 EcoBoost 150 KM manual
grudzień
2011
Postów: 3 855
|
![]()
Z dosłownego tłumaczenia, to wynika,że
----Zapłon run(nie wiem w jakim kontekście to "run", ale zdaje się,że "zapłon działa")\brak obwodu Akumulatora-ma to związek z WDS(ale co to wds,to nie wiem)---
__________________
FFI 1.6 HB & FFIII 1.6 EB kombi 204KM/327Nm by HEKO & POMYLONEZ - Projekt ZŁOMBOL było ST220 Blue Performance ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Turysta
Zarejestrowany: Jan 2005
Skąd: Krakow
Postów: 291
|
![]() Cytat:
__________________
Tecman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Kataryna
Grupa: Śląsk
Paweł
Zarejestrowany: Feb 2005
Skąd: Żarki Letnisko
Ford Focus III
kombi
1.6 EcoBoost 150 KM manual
grudzień
2011
Postów: 3 855
|
![]()
No to ja nie wiem co dalej. Może kompa trzeba restnąć, albo błędzik wykasować. Ja też u siebie odłączałem akumulator, ale nic mi się nie działo.
__________________
FFI 1.6 HB & FFIII 1.6 EB kombi 204KM/327Nm by HEKO & POMYLONEZ - Projekt ZŁOMBOL było ST220 Blue Performance ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Dukacz
Zarejestrowany: Jan 2005
Skąd: Zabrze
Postów: 1 493
|
![]()
Ta awaria nie ma nic wspólnego z odłączeniem aku Kol. Kulin nie odłaczał go dla zabawy tylko po to coby troche pogrzebać
![]() ![]() ![]() (4) Wejściowy (1) Wyjściowy z napięciem w pozycji 2 i 3 kluczyka (włącza napięcie na kilku bezpiecznikach i załącza przekaźnik rozrusznika (w poz 2 i 3 !!!) (7) Wyjściowy z napięciem w pozycji 3 który daje napiecie przez załączony przekaźnik na rozrusznik. (jeszcze jest jeden dający napięcie na urządzenia odłączane w chwili rozruchu - ale ten nas nie obchodzi) PODEJRZEWAM że u Kulina nie działa styk dla pozycji 2 kluczyka dla przewodu wyjściowego (1) Efekt jest taki że w pozycji 2 jest ciemno bo na przewodzie (1) nie ma napiecia. Gdy przekręca w poz 3 to pojawia się napięcie i jest jasność. Dla tego przewodu styki pozycji 2 i 3 kluczyka są wewnątrz stacyjki połączone galwanicznie więc nie ma mozliwości aby sterowanie zasilaniem w pozycji 2 i 3 odbywało sie gdzieś poza stacyjką. Konia z rzędem temu kto cos z tego zrozumiał ![]() ![]() ![]()
__________________
Pozdrawiam MarekJ |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Kataryna
Grupa: Śląsk
Paweł
Zarejestrowany: Feb 2005
Skąd: Żarki Letnisko
Ford Focus III
kombi
1.6 EcoBoost 150 KM manual
grudzień
2011
Postów: 3 855
|
![]() Cytat:
" A pamiętasz jak byłaś w klubiue 13 ?? I tam podrywał Cię taki przystojny blondyn(...) To ja wtedy siedziałem dwa stoliki dalej..." ![]() ![]()
__________________
FFI 1.6 HB & FFIII 1.6 EB kombi 204KM/327Nm by HEKO & POMYLONEZ - Projekt ZŁOMBOL było ST220 Blue Performance ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Dukacz
Zarejestrowany: Jan 2005
Skąd: Zabrze
Postów: 1 493
|
![]() ![]()
__________________
Pozdrawiam MarekJ |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Turysta
Zarejestrowany: Feb 2005
Skąd: Polska
Postów: 60
|
![]()
już Wam mówię co było grane (przypuszczenie kol. PIRO V-tech'u - sorki za reklame ale żeby wszyscy byli tacy jak On, po prostu przyjechał do mnie zupełnie bezinteresownie, z kompem aby uleczyć foczkę),ok, wracając do tej całej sprawy było tak:
chciałem podłączyć sie do sterownika w foce pod pin gdzie przychodzi sygnał z przetwornika drogi, więc odpiałem akumulator, wyjąłem wtyczkę, wlutowałem się w kabelek, podpialem wtyczkę i podłączyłem akumulator. Bawiłem się z tym jakieś 2,3 godziny (z krótkimi przerwami ![]() ![]() widzę ciemność ![]() ![]() ![]() Kolega PIRO ( http://www.tdi.pl/ ) obiecał że przyjedzie po południu, wiec pomyśłałem poczekam spkokojnie, zobaczymy co się stało. Ale... wracam sobie z pracy na nóżkach do domu (mam blisko na szczęście), myslę sobie, podejdę i sprubuję, a nóż. Podchodze do foczki, naciskam pilot, a tu... drzwi się otworzyły, jest dobrze... wsiadam do foki, kręce kluczyk i ... wszystko działa jak cacy. Później przyjechal PIRO, podpiął sprzęt i, ani jednego błędu, kompletnie nic. Jego domysły są takie. Jak miałem odpięty aku, musiałem nacisnąć na pilocie przycisk i rozjechały się kody. Dopiero za którymś razem komp dogaduje się z kluczykiem i pozwala na pracę. I tak pewnie się stało, bo kluczyki miałem w kieszeni jak robiłem z nim. To tyle. Dzięki wszystkim za pomoc. !!! Pozdrawiam Kulin |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
[FFI] FOCUS klakson nie działa po odłączeniu akumulatora | mikileszno | Elektryka, audio i alarmy | 5 | 21-04-09 23:46 |
wycieraczki kaput :( | danzig74 | Elektryka, audio i alarmy | 14 | 06-11-06 22:42 |
SILNIK 2.0 ZETEC KAPUT | Jack | Inne techniczne | 23 | 30-01-05 19:37 |
Kontakt - |