Forum Focus Klub Polska  
WWW Strona główna forum Rejestracja Garaż FAQ Społeczność FKP Galeria FKP Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj
Foczka miesiąca Foczka miesiąca
Wróć   Forum Focus Klub Polska > Techniczne > Elektryka, audio i alarmy

Komunikaty

Elektryka, audio i alarmy Wszystko co elektryczne.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 26-04-09, 09:59   #1
cieply
Turysta
 
Avatar cieply
 
Zarejestrowany: Aug 2006
Ford Focus II
HB 5D
2.0 Duratec 145KM manual
2005
Postów: 203
Domyślnie DTC kody diagnostyczne

Przejscie z kodów diagnostycznych w FF2 na kody diagnostyczne w FF1
(kody ff1 - http://forum.focusklubpolska.pl/view...=10089&start=0)

ff2 = ff1

0xyz = P0xyz;
1xyz = P1xyz;
2xyz = P2xyz;
3xyz = P3xyz;
4xyz = S0xyz;
5xyz = C1xyz;
6xyz = S2xyz;
7xyz = S3xyz;
8xyz = V0xyz;
9xyz = B1xyz;
Axyz = B2xyz;
Vxyz = V3xyz;
Sxyz = U0xyz;
Dxyz = U1xyz;
Exyz = U2xyz;
Fxyz = U3xyz;
__________________
FFI 1.8 TDCi - 133 KM@3650; 300 Nm@1800-3000 - powered by Masters Tuning
cieply jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 26-04-09, 10:55   #2
Ranid
Turysta
 
Avatar Ranid
 
Zarejestrowany: Jan 2009
Skąd: Kudowa Zdr.
Ford Focus I
kombi
1.8 TDDi 90KM manual
1999
Postów: 534
Domyślnie

Np. moich kodów tam nie ma-padł sterownik i miałem takie.
P1664 - sterownik pompy
P1563 - zatrzymanie silnika
P1564 - dawka wtrysku
P1665 - błąd komunikacyjny
Ranid jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 26-04-09, 11:01   #3
cieply
Turysta
 
Avatar cieply
 
Zarejestrowany: Aug 2006
Ford Focus II
HB 5D
2.0 Duratec 145KM manual
2005
Postów: 203
Domyślnie

jak to sie ma do przejscia ff2 na ff1 ? :P
__________________
FFI 1.8 TDCi - 133 KM@3650; 300 Nm@1800-3000 - powered by Masters Tuning
cieply jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 26-04-09, 16:34   #4
bartasak
Turysta
 
Avatar bartasak
 
Zarejestrowany: Oct 2006
Skąd: Poznań
Ford Focus III FL
HB 5D
1.5 Ecoboost 150 KM manual
2016
POS powiat ostrowski (Ostrów Wielkopolski)
Postów: 105
Domyślnie Re: [FF2] DTC kody diagnostyczne

Cytat:
Napisał cieply
Przejscie z kodów diagnostycznych w FF2 na kody diagnostyczne w FF1
(kody ff1 - http://forum.focusklubpolska.pl/view...=10089&start=0)

ff2 = ff1
0xyz = P0xyz;
1xyz = P1xyz;
2xyz = P2xyz;
3xyz = P3xyz;
4xyz = S0xyz;
5xyz = C1xyz;
6xyz = S2xyz;
7xyz = S3xyz;
8xyz = V0xyz;
9xyz = B1xyz;
Axyz = B2xyz;
Vxyz = V3xyz;
Sxyz = U0xyz;
Dxyz = U1xyz;
Exyz = U2xyz;
Fxyz = U3xyz;

cieply

do modow: moze warto by to tu podpiac http://forum.focusklubpolska.pl/view...0089&start=0??
bartasak jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 03-07-09, 16:38   #5
konfuzja
Turysta
Grupa: Małopolska
 
Avatar konfuzja
 
Zarejestrowany: Mar 2008
Skąd: KRK
Ford Focus II FL
kombi
1.6 Duratec Ti-VCT 115KM manual
luty
2008
KR Kraków
Postów: 129
Domyślnie

Dzisiaj pierwszy raz wszedłem w tryb serwisowy w mojej foczce i ze zdziwieniem zanotowałem dwa błędy DTC

#01 5750
#02 A895

Szukałem, szukałem... i nic.

Pomożecie?

[ Dodano: Pią 03 Lip, 2009 23:58 ]
Kod 5750 to właściwie C1750 zatem:

- zgodnie z tym wykazem:

http://www.aboutautomobile.com/DTC/C1750

chodzi o błąd "Trailer Input Circuit Failure"

- równocześnie, wedle tematu w naszym FAQ:

http://forum.focusklubpolska.pl/view...ighlight=c1750

chodzi o błąd: "Accelerator Position Sensor Out of Range"

Nie jestem niestety anglojęzyczny i nie wiem czy chodzi o ten sam błąd... Warto jednak zauwazyć, że zgodnie z pierwszym podanym przeze mnie linkiem, błąd "Accelerator Position Sensor Out of Range" tyczy się Mazdy, zaś "Trailer Input Circuit Failure" odnosi się do Forda.

Na koniec jeszcze jedna sprawa. Kolega "ciepły" we wątku:
http://forum.focusklubpolska.pl/view...ighlight=c1750
pisze, iż "blad 5750 (=C1750 - "Accelerator position sensor out of range") to dlatego, ze filtr kabinowy wymienialem i pedal gazu byl odkrecany,". Byłem ostatnio na przeglądzie rocznym i też zmieniano mi filtr kabinowy. Zatem może dlatego pojawia się ten błąd? Ale w sumie dlaczego? Może mi ktoś wytłumaczyć?

Ok, szukam info na temat tego drugiego błędu

[ Dodano: Sob 04 Lip, 2009 00:22 ]
Idąc tropem błędu A895 (czyli B2895) odnalazłem pod linkiem

http://www.cardiagnostics.be/wds2000...le%20codes.htm

zapis "B2895 Trip Computer Mode Switch Circuit Failure".


Czyli można przyjąć, że sygnalizowane są u mnie dwa błędy:


C1750 oznaczający (według różnych źródeł) "Trailer Input Circuit Failure" lub "Accelerator Position Sensor Out of Range"

oraz

B2895 oznaczający "Trip Computer Mode Switch Circuit Failure"

Uprzejmie proszę o komentarz do tych błędów.

[ Dodano: Pon 06 Lip, 2009 09:55 ]
Mam jeszcze jedno pytanie: czy można z poziomu trybu serwisowego samodzielnie SKASOWAĆ błędy DTC?
__________________
Czasy się zmieniły, dawniej by ujrzeć pośladki trzeba było zsunąć majtki, dziś by zobaczyć majtki trzeba rozsunąć pośladki...
konfuzja jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 03-07-09, 16:38   #6
konfuzja
Turysta
Grupa: Małopolska
 
Avatar konfuzja
 
Zarejestrowany: Mar 2008
Skąd: KRK
Ford Focus II FL
kombi
1.6 Duratec Ti-VCT 115KM manual
luty
2008
KR Kraków
Postów: 129
Domyślnie

Dzisiaj pierwszy raz wszedłem w tryb serwisowy w mojej foczce i ze zdziwieniem zanotowałem dwa błędy DTC

#01 5750
#02 A895

Szukałem, szukałem... i nic.

Pomożecie?

[ Dodano: Pią 03 Lip, 2009 23:58 ]
Kod 5750 to właściwie C1750 zatem:

- zgodnie z tym wykazem:

http://www.aboutautomobile.com/DTC/C1750

chodzi o błąd "Trailer Input Circuit Failure"

- równocześnie, wedle tematu w naszym FAQ:

http://forum.focusklubpolska.pl/view...ighlight=c1750

chodzi o błąd: "Accelerator Position Sensor Out of Range"

Nie jestem niestety anglojęzyczny i nie wiem czy chodzi o ten sam błąd... Warto jednak zauwazyć, że zgodnie z pierwszym podanym przeze mnie linkiem, błąd "Accelerator Position Sensor Out of Range" tyczy się Mazdy, zaś "Trailer Input Circuit Failure" odnosi się do Forda.

Na koniec jeszcze jedna sprawa. Kolega "ciepły" we wątku:
http://forum.focusklubpolska.pl/view...ighlight=c1750
pisze, iż "blad 5750 (=C1750 - "Accelerator position sensor out of range") to dlatego, ze filtr kabinowy wymienialem i pedal gazu byl odkrecany,". Byłem ostatnio na przeglądzie rocznym i też zmieniano mi filtr kabinowy. Zatem może dlatego pojawia się ten błąd? Ale w sumie dlaczego? Może mi ktoś wytłumaczyć?

Ok, szukam info na temat tego drugiego błędu

[ Dodano: Sob 04 Lip, 2009 00:22 ]
Idąc tropem błędu A895 (czyli B2895) odnalazłem pod linkiem

http://www.cardiagnostics.be/wds2000...le%20codes.htm

zapis "B2895 Trip Computer Mode Switch Circuit Failure".


Czyli można przyjąć, że sygnalizowane są u mnie dwa błędy:


C1750 oznaczający (według różnych źródeł) "Trailer Input Circuit Failure" lub "Accelerator Position Sensor Out of Range"

oraz

B2895 oznaczający "Trip Computer Mode Switch Circuit Failure"

Uprzejmie proszę o komentarz do tych błędów.

[ Dodano: Pon 06 Lip, 2009 09:55 ]
Mam jeszcze jedno pytanie: czy można z poziomu trybu serwisowego samodzielnie SKASOWAĆ błędy DTC?
__________________
Czasy się zmieniły, dawniej by ujrzeć pośladki trzeba było zsunąć majtki, dziś by zobaczyć majtki trzeba rozsunąć pośladki...
konfuzja jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 30-09-11, 20:54   #7
umbrella307
Turysta
 
Avatar umbrella307
 
Zarejestrowany: Mar 2010
Ford Focus II FL
HB 5D
1.6 Duratec Ti-VCT 115KM manual
2006
Postów: 46
Domyślnie

Witam, ostatnio miałem wymieniany filtr kabinowy i odgrzybianą klimatyzację i ostatnio zauważyłem że mam błąd 5750. Co to oznacza w języku polskim ? Z góry dziękuję za wszelką pomoc. Pozdrawiam.
umbrella307 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 02-10-11, 21:27   #8
Adam Getka
Moderator
Grupa: Warszawa
 
Avatar Adam Getka
 
....
Zarejestrowany: Feb 2009
Skąd: Warszawa
Inny
HB 3D
2.0 Zetec 215KM manual
czerwiec
2001
WE Warszawa Mokotów
Postów: 4 454
Domyślnie

Szukajka mówi http://www.focusklubpolska.pl/showthread.php?t=23224
__________________
DSG Das iSt Gówno
Adam Getka jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz


Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
Kody Diagnostyczne FORD Focus cisza Inne 17 24-04-12 18:07
do czego te kody? karolosz Elektryka, audio i alarmy 4 04-07-10 22:16
kody wtryskiwaczow daksel Silnik i skrzynia 3 25-11-09 10:59
Kody DTC marcingoo Elektryka, audio i alarmy 2 09-06-09 20:06
Kody błędu Gerardoo Inne techniczne 3 25-04-06 10:42

Kontakt -



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:07.

Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Garage vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.

Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Navbar with Avatar by Kolbi
1999-2005 © FKP. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych, są chronione prawem i zastrzeżone przez ich właścicieli.
Komentarze, oceny a w szczególności posty na forum są własnością ich autorów.
FKP nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

stat4u