WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Społeczność FKP | Galeria FKP | Kalendarz | Dzisiejsze posty | Szukaj |
Foczka miesiąca |
|
Tuning mechaniczny Co zrobić żeby nasze foki lepiej jeździły, lepiej skręcały i w ogóle były fajniejsze... Optyka piętro niżej!!! |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
23-02-12, 23:35 | #1 |
Turysta
Zarejestrowany: Sep 2010
Skąd: WAWA
Ford Focus I
HB 3D
2.0 Zetec 130KM manual
2002
Postów: 594
|
2.0B - Jakie wałki rozrządu
Panowie mam male pytanko. Szukałem na forum ale wiadomo...za dużo ludzi zmieniających wałki nie ma, ale mimo wszytko pytanie jest. Troszke poszperałem i są różne specyfikacje i firmy itd. Akurat w wałkach kent jestem troszke rozeznany z przygód z RST i wiadomo, że fast road - walki w miare drogowe bez zabijania dolu. Niestety cena co najmniej mało atrakcyjna. Zacząłem troche szperać i znalazłem oferte firmy COMP. Tutaj ceny są bardzo optymistyczne. Nie mowie akurat o tym modelu http://www.ebay.com/itm/ZEX-COMP-CAM...item2eba566caa
Ale przykladowo w tej cenie nie ma sily znalezc cos innego. W burton power trzeba dac conajmniej 418 funciakow a to juz jest spora roznica. Jakies pomysly? |
24-02-12, 00:18 | #2 |
Monter butli gazowych LPG
Zlotowicz
Grupa: Opolskie
Zarejestrowany: Jun 2009
Skąd: Wrocław
Ford Focus I
HB 3D
2.0 Zetec 215KM manual
2003
OP Opole
Postów: 4 681
|
A szukales w US?
W miare tanie walki OBX + kólka AEM. Niewiem jak z jakoscia ale OBX twierdzi ze to stage2. Do ceny walków dolicz wysylke + clo! http://www.ebay.co.uk/itm/CAMS-CAMSH...item35b9d07e0c pzdr
__________________
dmucham 1.5bar, a ty..? Ostatnio edytowane przez czarny-daffy ; 24-02-12 o 00:24 |
24-02-12, 00:38 | #3 |
Sympatyk
Grupa: Warszawa
Michał
Zarejestrowany: May 2006
Skąd: Warszawa
Ford Focus III
HB 5D
2.3 EcoboostRS 350 KM
styczeń
2018
WWL powiat wołomiński (Wołomin)
Postów: 15 586
|
__________________
Fiesta 1.6 Ti-VCT * FFI 2.0 130KM |
24-02-12, 05:44 | #4 |
Moderator
Grupa: Warszawa
....
Zarejestrowany: Feb 2009
Skąd: Warszawa
Inny
HB 3D
2.0 Zetec 215KM manual
czerwiec
2001
WE Warszawa Mokotów
Postów: 4 454
|
Ja miałem CatCams 281, jeździłem na nich krótko. Nie pasowały do turbo. Jak to będziesz stroił po zamocowaniu wałków?
__________________
DSG Das iSt Gówno |
24-02-12, 06:55 | #5 |
Turysta
Zarejestrowany: Sep 2010
Skąd: WAWA
Ford Focus I
HB 3D
2.0 Zetec 130KM manual
2002
Postów: 594
|
Strojenie w porównaniu z zakupem odpowiednich wydaje się najmniejszym problemem. Najpewniej ecumajster. Ale idąc dalej tematem wałków to pojawia się sprawa jaki model zastosować tak aby dołu nie zabić. Jeśli ze stanów to szły by w w bagarku kolegi, który sprowadza auta więc cło powiedzmy, że może się udać sporo obnizyć Przykładowo patrząc na ceny w funtach:
OBX z linku powyzej ~ Ł207 + wysyłka - nie wiem czy nie za hardcorowe i nie lepiej stage 1 No i Kent ~ Ł418 http://www.burtonpower.com/parts-by-.../kcfocus1.html To jest 50% taniej...no i bądz tu mądry. I jeszcze jedna sprawa. Czy musem jest zakup regulowanych kółek? Wiadomo ze zetec ma pływające więc oprócz podziałki to chyba zbędny wydatek. |
24-02-12, 07:03 | #6 |
Klepacz
Zarejestrowany: Nov 2009
Ford Focus I
HB 3D
2.0 Zetec 130KM manual
1999
Postów: 2 039
|
Muszą być regulowane kółka + wałki + ecumaster + ktoś kto ci to wsadzi i wystroi...
Z doświadczenia ci powiem ze mało kto chce się tego podjąć przynajmniej we Wrocławiu... Wiec tania "szopowa" opcja odpada
__________________
Niestety tak bywa, że jedni autem jeżdżą inni po prostu nim żyją... Pasja - to coś, co pomaga Nam uciec od codzienności, coś co pozwala Nam wyzwolić z siebie emocje, stać się prawdziwym sobą ... dlaczego kobietom potrzebne nogi?.. zeby na widok Focusa Clipsa nie zostawialy sladow jak slimaki |
24-02-12, 07:45 | #7 |
Moderator
Grupa: Warszawa
....
Zarejestrowany: Feb 2009
Skąd: Warszawa
Inny
HB 3D
2.0 Zetec 215KM manual
czerwiec
2001
WE Warszawa Mokotów
Postów: 4 454
|
Bez zmiennych faz rozrządu, każdy sportowy wałek zabija dół...
Albo moc (i obroty) albo POM (Powolny Objazd Miasta)
__________________
DSG Das iSt Gówno |
24-02-12, 09:13 | #8 |
Sympatyk
Grupa: Warszawa
Michał
Zarejestrowany: May 2006
Skąd: Warszawa
Ford Focus III
HB 5D
2.3 EcoboostRS 350 KM
styczeń
2018
WWL powiat wołomiński (Wołomin)
Postów: 15 586
|
stage II crowera, albo stage III lajtowych - nie ma sie co patyczkowac... dol 2.0 i tak ma mocny, wiec nic sie nie stanie jak troche spadnie - skoro chcesz wiecej mocy w NA to chyba nie po to zeby jezdzic 2000-3000 obrotow
---------- Post dodany o 09:13 ---------- Poprzedni post był z 09:12 ---------- nie, to samo osiagniesz regulujac na serii - tylko ze do kazdego przestawiania dekiel musisz sciagac - wiec na dzien dobry 3-4 razy przynajmniej
__________________
Fiesta 1.6 Ti-VCT * FFI 2.0 130KM |
24-02-12, 09:29 | #9 |
Turysta
Zarejestrowany: Sep 2010
Skąd: WAWA
Ford Focus I
HB 3D
2.0 Zetec 130KM manual
2002
Postów: 594
|
No dobra ale mozna ZABIC i zabić. Przykładowo wydaje mnie się, że jeśli wybierzemy stage 1 to nie będzie tragedii. Ja i tak jeżdżę po drugiej stronie obrotomierza 95% czasu. I tu jest pytanie....jaki symbol to będzie. Paru tu ma wałki to może powiedzieć co nieco o swoich doświadczeniach. Montaż akurat nie widzę problemu. Przy mało hardcorowych wałkach to tyle co wymiana wałków i dziękuje. A ustawienie to wiadomo, hamownia i krecone.
O nie widziałęm posta. Czyli lepiej isc w stage 2 od razu? Bo szczerze regulowane kólka to przeciez 120 funciakow, w Polsce moze taniej homemade a dekiel zdjąc nie problem Generalnie chciałbym te 150-155 kucyków mieć na codzień bo wtedy foczka powinna byc calkiem zwawa Ostatnio edytowane przez rexrst ; 24-02-12 o 09:38 |
24-02-12, 10:34 | #10 |
Sympatyk
Zarejestrowany: Apr 2009
Skąd: Warszawa
Inny
kombi
1998
Postów: 3 055
|
ogarnij kogoś kto ci to wystroi to i z wałkami ci doradzi patrząc na parametry.
focus.c-f-m.com i tam masz trochę wałków do wyboru w dobrych cenach. u siebie mam (o ile pamiętam) ford racing 2 + regulowane kółka + ustawione wszystko na moc. wykresy z PromotoR'a gdzieś są pewnie w moim wątku. to są właściwie wałki pod turbo. |
24-02-12, 11:34 | #11 |
Turysta
Zarejestrowany: Sep 2010
Skąd: WAWA
Ford Focus I
HB 3D
2.0 Zetec 130KM manual
2002
Postów: 594
|
O dzieki za stronke. Wystroic wiadomo ale charakterystyke trzeba sobie wybrac Tak więc poczytałem http://www.focalfanatics.com/forum/s...d.php?t=209350 i wychodzi ze ten model http://focus.c-f-m.com/crowerstage1c...ratec2023.aspx
Po obecnym kursie to jakies 1150 plus reszta opłaty czyli calkiem calkiem. |
24-02-12, 11:50 | #12 |
Sympatyk
Zarejestrowany: Apr 2009
Skąd: Warszawa
Inny
kombi
1998
Postów: 3 055
|
rexrst z praktyki bierz najostrzejsze jakie mogą być, które chodzą na seryjnych sprężynkach.
i przede wszystkim pogadaj z kimś kto to ogarnia i będzie stroił. |
24-02-12, 11:59 | #13 |
Sympatyk
Grupa: Warszawa
Michał
Zarejestrowany: May 2006
Skąd: Warszawa
Ford Focus III
HB 5D
2.3 EcoboostRS 350 KM
styczeń
2018
WWL powiat wołomiński (Wołomin)
Postów: 15 586
|
dokladnie - walek kupic to tylko polowa roboty/kasy
__________________
Fiesta 1.6 Ti-VCT * FFI 2.0 130KM |
24-02-12, 12:14 | #14 |
Turysta
Zarejestrowany: Sep 2010
Skąd: WAWA
Ford Focus I
HB 3D
2.0 Zetec 130KM manual
2002
Postów: 594
|
No i o to mi chodziło. WIadomo, że papierkowe informacje to co innego niz doświadczenie z danym modelem, które właśnie zaprezentowałeś. Czyli generalnie wychodzi, że najlepiej walić w stage 2, ale w Crower juz wymagaja sprezynek twardszych. Nic tam, skonsultuje tu i tam i sie zobaczy.
A cena hmm..smt6 w zasadzie mam i tu koszt juz sie zmniejsza. A regulacja walkow to sie da coobciowi zeby sie na moim poduczyl fordow i bedzie taniej haha Ostatnio edytowane przez rexrst ; 24-02-12 o 12:17 |
24-02-12, 12:18 | #15 | |
Sympatyk
Zarejestrowany: Apr 2009
Skąd: Warszawa
Inny
kombi
1998
Postów: 3 055
|
Cytat:
jak chce zostawić trochę dołu to patrzysz gdzie mogą być seryjne sprężynki - sprawdź jeszcze Ford Racing Stage 2 lub 3. |
|
24-02-12, 12:31 | #16 |
Sympatyk
Grupa: Warszawa
Michał
Zarejestrowany: May 2006
Skąd: Warszawa
Ford Focus III
HB 5D
2.3 EcoboostRS 350 KM
styczeń
2018
WWL powiat wołomiński (Wołomin)
Postów: 15 586
|
nie wiem jaki masz dokladnie z nim uklad, ale dotychczas to co robil dla "nas" nie bylo ani dobre ani tanie
strojenie foki NA ma na pewno rozkminione Promotor, ale koszty pewnie troche wyzsze
__________________
Fiesta 1.6 Ti-VCT * FFI 2.0 130KM |
24-02-12, 12:47 | #17 |
Sympatyk
Zarejestrowany: Apr 2009
Skąd: Warszawa
Inny
kombi
1998
Postów: 3 055
|
|
24-02-12, 12:57 | #18 |
Turysta
Zarejestrowany: Sep 2010
Skąd: WAWA
Ford Focus I
HB 3D
2.0 Zetec 130KM manual
2002
Postów: 594
|
No wiem że wam nie bardzo kiedyś wyszedł romans ale wiadomo...wtedy może mniej wiedział, mniej umial czy cuś. Nie wnikam. Ja mam układ po bardzo dobrej znajomości to myśle że za pare stówek to zrobi. Essona mi wystroił jak trzeba za przyslowiowego maka. Kwestia ocywiscie czasu, bo wiadomo w naszym biednym kraju w czasie kryzysu kazdy chce krzesac moce. Tak poza tym to promotr pewnie ze 2 tysie wezmie? Dobrze strzelam?
|
24-02-12, 13:06 | #19 |
Sympatyk
Zarejestrowany: Apr 2009
Skąd: Warszawa
Inny
kombi
1998
Postów: 3 055
|
|
24-02-12, 13:10 | #20 |
Sympatyk
Grupa: Warszawa
Michał
Zarejestrowany: May 2006
Skąd: Warszawa
Ford Focus III
HB 5D
2.3 EcoboostRS 350 KM
styczeń
2018
WWL powiat wołomiński (Wołomin)
Postów: 15 586
|
rexrst - zrobisz jak zechcesz... fakty sa takie:
- coobcio ma doswiadczenie w fordach bliskie zero - oba robione przez niego focus'y to byla porazka od strony jakosci podlaczenia i/lub strojenia a czy teraz (poltora roku od ostaniego bodajze) wie wiecej? watpie - strzelam ze zadnego Forda nie ruszyl od tego czasu
__________________
Fiesta 1.6 Ti-VCT * FFI 2.0 130KM |
24-02-12, 13:19 | #21 |
Turysta
Zarejestrowany: Sep 2010
Skąd: WAWA
Ford Focus I
HB 3D
2.0 Zetec 130KM manual
2002
Postów: 594
|
Na temat fordów nie wiem czy więcej ale generalnie na pewno, bo widzę co do niego przyjeżdża. Tylko oczywiście rozbija się o kasę. Podłączyć schludnie i zamontować wałki u koleszki na wiosce to mogę samemu bo to żadna magia, ale wydać za strojenie koło 1000-1400 plus do tego ustawianie wałków z 500 to troszkę ojej. Może ktoś tu jasno napisać ile wziąl promotor? Bo jak ja mogę dać dajmy na to 300-400pln a jako alternatywę 2000 pln to juz mozna sobie dywagować mocno.
|
24-02-12, 13:22 | #22 |
Sympatyk
Grupa: Warszawa
Michał
Zarejestrowany: May 2006
Skąd: Warszawa
Ford Focus III
HB 5D
2.3 EcoboostRS 350 KM
styczeń
2018
WWL powiat wołomiński (Wołomin)
Postów: 15 586
|
to musial niezle z cen zejsc - bo jeszcze z rok temu za sam ecu+podlaczenie+strojenie byla to przynajmniej 3-krotnie wieksza kwota
WOW
__________________
Fiesta 1.6 Ti-VCT * FFI 2.0 130KM |
24-02-12, 13:33 | #23 |
Turysta
Zarejestrowany: Sep 2010
Skąd: WAWA
Ford Focus I
HB 3D
2.0 Zetec 130KM manual
2002
Postów: 594
|
Chyba logiczne, że to nie są ceny oficjalne Misiek więc bez ironii. Smt6 mi podłączył i wytroil swego czasu za free a sprzedał za 100pln. Dlatego się pytam ile Wy płaciliście w takim promotorze. Może jest jakas zniżka na klub czy cus. Przecież jak pójde z ulicy to bankowo krzykną koło 2 koła.
A co do fur ktore robi to nie mowie ze to fordy przeciez. Kazdy ma tam swoja specjalizacje i kazdy cos zawsze musi spier... ale to nie o tym temat. |
24-02-12, 13:38 | #24 |
Sympatyk
Grupa: Warszawa
Michał
Zarejestrowany: May 2006
Skąd: Warszawa
Ford Focus III
HB 5D
2.3 EcoboostRS 350 KM
styczeń
2018
WWL powiat wołomiński (Wołomin)
Postów: 15 586
|
no to nie rozumiem zupelnie idei tego tematu - skoro masz taki kontakt z coobciem podsylasz mu specyfikacje roznych walkow, on wybiera najlepszy, wklada, stroi - a ty smigasz bezawaryjnie i bez dziury w portfelu
__________________
Fiesta 1.6 Ti-VCT * FFI 2.0 130KM |
24-02-12, 13:40 | #25 |
Sympatyk
Zarejestrowany: Apr 2009
Skąd: Warszawa
Inny
kombi
1998
Postów: 3 055
|
|
24-02-12, 13:45 | #26 |
Turysta
Zarejestrowany: Sep 2010
Skąd: WAWA
Ford Focus I
HB 3D
2.0 Zetec 130KM manual
2002
Postów: 594
|
No idea była taka, że forum jest focusowe i macie wiedzę i doświadczenie. CHyba lepiej iść utartą ścieżką. Chodziło mi bardziej o spec wałków i jak to sie ma focusa konkretnie. I tyle. Takie coś uzyskałem Zeszło na finanse tylko przypadkiem. Także dzieki za cenny wkład.
Wniosek: Najostrzejsze jakie są wałki bez ruszania spręzynek, do tego smt6, kólka zostawiam te co są i można planować budżet. Liczę zamknąć się w 2000 z haczykiem. 30tka mi się zbliża to muszę prezent wymyslec |
24-02-12, 13:47 | #27 |
Sympatyk
Zarejestrowany: Apr 2009
Skąd: Warszawa
Inny
kombi
1998
Postów: 3 055
|
|
24-02-12, 14:16 | #28 |
Klepacz
Zarejestrowany: Nov 2009
Ford Focus I
HB 3D
2.0 Zetec 130KM manual
1999
Postów: 2 039
|
Ja z doświadczenia moge powiedzieć ze we wrocławiu i okolicach nie znalazłem nikogo konkretnego co by mi wałki wsadził i wystroił... gadka jedna "wsadzaj turbo na wałkach nie da sie jeździć po ulicy tylko po torze"
Wiec znajdz kogos konkretnego co zna sie na robocie
__________________
Niestety tak bywa, że jedni autem jeżdżą inni po prostu nim żyją... Pasja - to coś, co pomaga Nam uciec od codzienności, coś co pozwala Nam wyzwolić z siebie emocje, stać się prawdziwym sobą ... dlaczego kobietom potrzebne nogi?.. zeby na widok Focusa Clipsa nie zostawialy sladow jak slimaki |
24-02-12, 14:56 | #29 |
Turysta
Grupa: Warszawa
Zarejestrowany: Mar 2010
Skąd: loenen aan de vecht
Inny
kombi
czerwiec
1998
WF Warszawa Praga Południe
Postów: 362
|
__________________
Jak umrę niech mnie położą na brzuchu żeby wszyscy mogli mnie pocałować w dupę |
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
[MK1] 1.8 TDDI Pasek rozrządu a koło rozrządu | adrian.nb | Silnik i skrzynia | 6 | 16-06-13 21:49 |
[MK1] rozrząd?? | St_Jimmi | Szkody, Naprawy, Porównania | 10 | 15-02-10 11:13 |
[Ogólne] Co ile rozrząd w 1.6 ,100 KM ??? | REMI | Silnik i skrzynia | 13 | 15-01-10 23:29 |
Rozrząd. | scubamen | Serwis i gwarancja | 1 | 20-04-08 15:25 |
Rozrząd w 1.6 | Romek-wawa | Inne techniczne | 2 | 28-03-05 17:06 |
Kontakt - |