WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Lista użytkowników | Galeria FKP | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze posty | Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane |
Foczka miesiąca |
|
Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
03-01-12, 01:11 | #36 |
Byznesmen
Grupa: Małopolska
Grzegorz
Zarejestrowany: Aug 2010
Skąd: Kraków
Ford Focus III
HB 5D
2.3 EcoboostRS 350 KM
październik
2016
KR Kraków
Postów: 3 075
|
powiem krótko...i ostatni raz...dla "leśnych dziadków" jeżdżących przepisowo i eco-sreko bena może być oszczędna, można w ogóle z dychy nie wychodzić, a 6..7l. może być częstym przypadkiem
...klekotem jeżdżę delikatnie, palę 6, pałuję palę 8,5 (mówię o codziennej jeździe) więc różnica znikoma, bo beną zaliczę natychmiast 12..14l. te porównania są bez sensu, szybko jeżdżony diesel jest znacznie oszczędniejszy i to jest jasne jak słońce, jadę, gniotę, i nie patrzę na wskaźnik paliwa ...a tddi jest odporniejsze od tdci, na nasze warunki "drogowe"...to tak bardziej w temacie [paolos]
__________________
Wypożycz Focus RS 3 za 450zł. http://gcscars.pl/ https://www.facebook.com/GCSTuning |
Tagi |
tdci, tddi |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
[MK1] TDCI vs TDDI FI kombi | srsucof | Silnik i skrzynia | 3 | 26-10-09 11:01 |
Kontakt - |