WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Lista użytkowników | Galeria FKP | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze posty | Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane |
Foczka miesiąca |
|
Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
26-08-06, 19:31 | #1 |
Turysta
Zarejestrowany: Aug 2006
Skąd: Warszawa
Postów: 3
|
TDI vs. TDDI
witam,
jestem zupelnie zielony w tych sprawach wiec mam nadzieje ze tu znajde odpowiedz na pytanko o roznice w tych typach silnika. Generalnie szukam focusa dla siebie w okolisach 2000-2002 i na allegro jest sporo TDI TDDI i TDCi. Ci odpada bo powyzej 3500 rpm juz nie ma jazdy a ja lubie taka jazde. Czy mozecie mi powiedziec co soba reprezentuje silnik TDDI. I czy sie rozni od TDi?
__________________
Pozdrawiam, Piotr |
26-08-06, 19:45 | #2 | ||
Kataryna
Zarejestrowany: Apr 2005
Skąd: Trójmiasto
Postów: 3 050
|
Cytat:
Cytat:
TDI - nie wiem...
__________________
|
||
26-08-06, 19:50 | #3 | |
Turysta
Zarejestrowany: Aug 2006
Skąd: Warszawa
Postów: 3
|
Cytat:
no dobrze - ponioslo mnie to do ilu silnik TDCi efektywnie kreci?
__________________
Pozdrawiam, Piotr |
|
26-08-06, 20:28 | #4 |
Turysta
Zarejestrowany: Jan 2005
Skąd: W-wa
Postów: 258
|
4krpm
__________________
MeganZIS |
26-08-06, 20:29 | #5 |
Turysta
Zarejestrowany: Feb 2006
Skąd: podkarpacie
Postów: 308
|
Nierozumiem co to znaczy nie kreci powyzej 3500 obr/min a ja lubie taki styl jazdy ??
silnik diesla nie musi miec obrotow zeby jego 'osiagi" byly bardzo zadowalające jak chcesz jezdzic czyms co potrzebuje obrotów kup sobie samochod benzynowy i to z lekkim silnikem wtedy zeby jechac trzeba krecic co do diesla to fakt po 3500 obr/min to w wiekszości przypadków ciezko tam szukac osiagow bez wzgledu czy to TDI, TDDi TDCI HDI i jak by tego jeszcze nie nazywal tak wiec jak musisz miec obroty powyzej 3500 to NIE KUPUJ DIESLA !!! pozdrowienia ford_driver |
26-08-06, 20:50 | #6 | |
Turysta
Zarejestrowany: Apr 2005
Skąd: P ł o ń s k
Ford Focus II
HB 5D
2.0 DuraTorq 136KM manual
kwiecień
2005
WPN powiat płoński (Płońsk)
Postów: 662
|
Cytat:
TDI = TDDi
__________________
MK II 2.0 TDCi Magnum Grey |
|
26-08-06, 20:58 | #7 | |
Turysta
Zarejestrowany: Aug 2006
Skąd: Warszawa
Postów: 3
|
Cytat:
mam accorda 1.8 benzyne (136 KM) wiec jest co pociagnac! Ale chcielismy drugi samochod - cos w dieslu. I najbardziej mi podpasowal optycznie 3drzwiowy hatchback 1.8 TDDI. Stad moje pytania.
__________________
Pozdrawiam, Piotr |
|
26-08-06, 21:41 | #8 |
Kataryna
Zarejestrowany: Apr 2005
Skąd: Trójmiasto
Postów: 3 050
|
no więc 1.8 tddi będzie miał 90 KM. powyżej 3500 RPM to go pokręcisz do 4000, może lekko powyżej i koniec. Jak już koledzy napisali, nie ma to większego sensu w dieslu, w tddi czy w tdci wszystko jedno. Wg mnie w zupełności wystarcza zakres 1800 - 3500 RPM do dynamicznej jazdy pełnej frajdy.
PS. Poza tym zdaje mi się (ale moge się mylić), że focusa 3D z 1.8 tddi będzie ciężko znaleźć...
__________________
|
28-08-06, 10:19 | #9 |
Dukacz
Zarejestrowany: Jan 2005
Skąd: Zabrze
Postów: 1 493
|
Uważaj tylko na wersję TDDI - bo były też 75KM nie krajowe tylko sprowadzane. Z obrotami to już powyżej zostało wyjaśnione, a co do dostępności 1.8 TDDI 3d to faktycznie marnie może być, bo diesle z tych roczników to w większości były firmówki, a więc kombi lub co najwyżej 5D. W sprowadzanych jest szansa ale uważaj na te 75KM jak wyżej napisałem.
__________________
Pozdrawiam MarekJ |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
EGR w TDDI | Mithos | Inne techniczne | 3 | 02-08-09 09:37 |
[FFI] TDDI - wiązka EGR | matmatmat | Silnik i skrzynia | 0 | 16-07-09 14:14 |
TDDi 75, a TDDI 90 | kulmar | Silnik i skrzynia | 18 | 22-08-08 07:21 |
foka 1,8 tddi | ps | Silnik i skrzynia | 1 | 22-07-08 15:10 |
kombi hałas tddi | manner | Silnik i skrzynia | 7 | 29-02-08 15:47 |
Kontakt - |