WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Lista użytkowników | Galeria FKP | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze posty | Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane |
Foczka miesiąca |
|
Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
29-12-08, 12:30 | #1 |
Turysta
Zarejestrowany: Jun 2007
Skąd: zielona góra
Postów: 15
|
Jak wymienić pasek wieloklinowy
Ostatnio auto po rozgrzaniu na wolnych obrotach zaczeło popiskiwać. Dzwięk jest podobny do grania świerszcza. Dziasiaj byłem u mechanika który stwierdził że przyczyną jest prawdopodobnie zużuta rolka prawadzaca i pasek. Problem polega na tym że nie bardzo chce zapisać się do warsztatu dopiero za kilka dni. Czy samodzielna wymiana paska i rolki to skom[plikowany proces? Czy mógł by ktoś wytłumaczyć mi jakie czynności powinienem wykonywać aby sprawnie autko naprawić i na tym zimnie nie zamarznąć. Pozdrawiam
__________________
Piotr |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
Pasek wieloklinowy | IroN_87 | Silnik i skrzynia | 23 | 05-08-10 18:00 |
Pasek wieloklinowy | spider_81 | Silnik i skrzynia | 3 | 20-05-09 15:14 |
pasek wieloklinowy zetec 1,6 | lester84 | Silnik i skrzynia | 4 | 14-02-09 23:48 |
[FFI] Pasek wieloklinowy | M.A.G. | Silnik i skrzynia | 5 | 28-06-08 21:32 |
[FFI] Pasek wieloklinowy i co jeszcze? | Slay | Silnik i skrzynia | 5 | 23-01-08 10:15 |
Kontakt - |