Problem z zasilaniem w nowej zapalniczce przy dobrym bezpieczniku
Witam,
mam problem z zapalniczką. Sprawdziłem na wstępie bezpiecznik w środku kabiny samochodu i jest ok. Do zapaliczki dochodzą trzy kable. Dwa grube (czrny i chyba pomarańczowo-żółty) oraz cienki ciemno pomarańczowy. Jak rozumiem te dwa grube kable (czarny i pomarańczowo-żółty) są do zasilania samej zapalniczki, natomiast ten trzeci cienki jest od podświetlenia. Gdy sprawdzam zasilanie w różnych konfiguracjach to napięcie 12V jest tylko przy kombinacji gruby czarny i cienki pomarańczowy. Na moje oko to problem jest z grubym kablem pomarańczowo-żółtym. Czy można obejść (pominąć ten niesprawny gruby kabel) i podłączyć zapalniczkę wraz z podświetleniem na tym cienkim kablu? Nie będzie to niebezpieczne (zbyt duże obciążenie cienkiego kabla)? Może łatwo wymienić ten uszkodzony kabel? Jak popatrzyłem jak jest rozprowadzona wiązka z kablami do skrzynki bezpieczników to mi się słabo zrobiło Chyba że ktoś ma schemat podłączenia tych kabli od zapalniczki bezpośrednio do skrzynki bezpieczników? Ewentualnie może można zamienić ten gruby pomarańczowo-żółty kabel innym podłaczeniem np. z radia. Bardzo proszę o pomoc bo już nie daję rady.
Pozdrawiam
|