![]() |
WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Lista użytkowników | Galeria FKP | Kalendarz | Szukaj | Dzisiejsze posty | Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane |
Foczka miesiąca ![]() |
|
Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
Turysta
Zarejestrowany: Apr 2012
Skąd: MMZ
Ford Focus II
kombi
1.8 Duratec 125KM manual
2006
Postów: 18
|
![]()
Witam,
Kilka dni temu zapałila mi się kontrolka CheckEngine (znowu). Kupiłem Interfejs i dowiedziałem się że to błąd P0400, czyli zawór EGR. Samochód jest mulowaty, czasem szarpie i gaśnie i więcej pali. Ponieważ ostatnio już włożyłem w niego parę złotych, chciałbym tym razem spróbować wyczyścić EGR i sprawdzić czy w ogóle działa (zamyka/otrwiera). Trochę ciężko będzie go wyciągnąć bo nie jest tak na wierzchu jak w 1.6. 1. Czym można go wyczyścić? 2. Czy uszkodzony EGR może być przyczyną późniejszej awarii np. katalizatora? 3. Czy jak odkręcę EGR od silnika a natsępnie go uruchomię żeby zobaczyć czy klapka w zaworze się rusza to nie spowoduje to jakiegoś problemu? Silnik będzie miał wtedy "dziurę" po przykręconym EGRze. Jeżeli klapka w zaworze nie będzie się ruszać tzn że zawór jest do wyminy ew. do zaślepienia? |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
[MK1] płyn do lubryfikacji, kilka pytań | paweu | Gaz i zagazowane Foczki | 25 | 21-12-10 11:45 |
kilka pytan - klima | Budzio | Elektryka, audio i alarmy | 2 | 16-06-09 14:17 |
kilka pytań | adi610 | Inne techniczne | 7 | 01-02-07 12:54 |
[FFII] Kilka pytan | kuba1961 | Inne techniczne | 14 | 21-06-06 12:34 |
Kontakt - |