- czujniki parkowania Valeo z wyświetlaczem na lusterko wsteczne
- chromowana końcówka rury wydechowej
- wycieraczki z tzw. płaskim piórem
- żarówki Philips Premium
W przyszłości światła przeciwmgielne przednie i homologowane światła dzienne na diodach LED.
Wnętrza
- układ samoczynnie włączający światła mijania w momencie uruchomienia silnika
- ładowarka do nawigacji ukryta pod deską rozdzielczą i wbudowany w deskę jej wyłącznik (gniazdko zapalniczki pozostaje wolne)
- zestaw głośnomówiący Bluetooth Nokia CK-1W
- dywaniki welurowe
- kilka zabezpieczeń antykradzieżowych
Audio/Wideo
- radio JVC KD-R302 z CD/MP3
- komplet standardowych głośników
- standardowa antena i instalacja
Całość gra głośniej i lepiej niż może się wydawać, a głęboki bas do złudzenia przypomina modele z tubą basową w bagażniku... której tam jednak nie ma :P
Co pod maską
Pod maską drzemie benzynowy 1.6 16V Zetec-SE o mocy 100KM. Eksploatowany wyłącznie na paliwach z rodziny V-Power i oleju Mobil 1.
W komorze silnika umiejscowiona jest również sprężarka do powietrznego sygnału dźwiękowego, wężyki i 2 czerwone trąbki pod kratką wlotu powietrza do chłodnicy.
Zawieszenie
Seryjne, wielowahaczowe, ze stabilizatorami przechyłów nadwozia z przodu i tyłu pojazdu.
Z przodu tarcze wentylowane Brembo, klocki ATE, z tyłu standardowe bębny i klocki.
Felgi, Opony
Letnie: Barum Bravuris 2 195/60R15 88H na felgach Dezent F.
Zimowe: Kleber KrisAlp HP 185/65R14 86T na felgach stalowych.