Forum Focus Klub Polska  
WWW Strona główna forum Rejestracja Garaż FAQ Społeczność FKP Galeria FKP Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj
Foczka miesiąca Foczka miesiąca
Wróć   Forum Focus Klub Polska > Techniczne > Silnik i skrzynia

Komunikaty

Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Previous Post   Next Post Next
stare 31-03-15, 16:52   #9
Yamadar
Turysta
 
Zarejestrowany: Mar 2015
Ford Focus II
kombi
1.6 DuraTorq 90KM manual
2005
Postów: 10
Domyślnie

Cytat:
Napisał Yamadar Zobacz post
Tak, stojąc na wprost do komory silnika pierwszy od lewej. Wydaje się, że różni się od pozostałych. Bynajmniej spod niego dalej leci... Dzwoniłem do kilku mechaników ( serwis pogwarancyjny ford w Gdańsku ) i od jednego usłyszałem że jeżeli wymiana uszczelniacza ustalacza itp nic nie dała to prawdopodobnie trzeba będzie sfrezować gniazdo wtrysku koszt ok 200 zł. Ewidentny wyciek od góry. Zdaje się że to olej ale na 100% nie jestem pewien. Uszczelka pod deklem też wymieniłem. Na kontrę frezowania gniazd przytoczę wypowiedź użytkownika z innego forum " Dev tylko ja to wszystko wymienilem lacznie z frezowaniem gniazd pod wtryskami,ale juz wiem gdzie tkwi problem robilem to tylko w partner 1.6 hdi ,rozszczelnila sie obudowa walkow rozrzadu wlasnie w tym miejscu gdzie sa szpilki co trzymaja wtryski,obudowa jest osadzona na masie,rozrzad do rozebrania caly dzien roboty,ale teraz chlop ma sucho i nic mu nie cieknie ". Więc może coś w tym jest
Tak więc w końcu sięgnąłem po rozum do głowy i zadzwoniłem do swojego zaufanego mechanika ( co powinienem zrobić na początku a nie na końcu ) który na prawdę robi wszystko rzetelnie i dobrze. Okazało się, że nie mógł wykręcić tej jednej szpili mocującej wtryskiwacz spod której teraz leci ta maź. Reasumując żeby pozbyć się wycieków przy wtryskach musicie 1. wymienić wszystkie ustalacze 2.uszczelnienia 3. podkładki pod wtryskiwacze 4. zabezpieczenia wtrysków 5. szpilki mocujące wtrysk ( najlepiej wkręcić je na specjalny sylikon uszczelniający albo czarny forda albo odpowiednik ). Wszystkie części muszą być nowe żeby mieć pewność. PS. przy okazji najlepiej też zamówić sobie nowe nakrętki na śruby specjalne ( t.j. szpilki mocujące wtrysk ) oraz nowe oringi uszczelniające przewody przelewowe.
Yamadar jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
 


Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
[MK1] 1.8 TDDI Wymontowanie turbiny / kolektora wydechowego / kolektora ssącego GRESTA88 Silnik i skrzynia 3 15-08-23 17:24
[MK1] Focus ST170 Runner kolektora dolotowego IMRC oloST170 Silnik i skrzynia 52 22-04-14 17:51
[Ogólne] 1.6TDCi - dlaczego zmieniac olej wedlug zalecen producenta Atlis Inne techniczne 7 08-02-12 17:20
[MK2] 1.6TDCI łącznik kolektora ssącego Tatathebest1 Silnik i skrzynia 0 10-05-11 21:33
[MK1] Wyczyszczenie kolektora dolotowego w TDCi Tal-Rash Silnik i skrzynia 2 07-04-11 08:35

Kontakt -



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:40.

Powered by vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Garage vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.

Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Navbar with Avatar by Kolbi
1999-2005 © FKP. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Znaki firmowe i towarowe użyte zostały wyłącznie w celach informacyjnych, są chronione prawem i zastrzeżone przez ich właścicieli.
Komentarze, oceny a w szczególności posty na forum są własnością ich autorów.
FKP nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

stat4u