WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Społeczność FKP | Galeria FKP | Kalendarz | Dzisiejsze posty | Szukaj |
Foczka miesiąca |
|
Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
17-05-09, 23:22 | #8 | |
Turysta
Zarejestrowany: Mar 2009
Skąd: Polanica Zdrój
Postów: 11
|
Cytat:
"Czas trwania regeneracji filtru cząstek stałych w pojeździe Diesel. Przyczyną tego kodu DTC może być: - Przeciążony filtr." Z tym EGR-em to może być rzeczywiście trafna podpowiedź. Spróbuję cokolwiek sprawdzić jego wygląd. O ewentualnym zaślepieniu zadecyduję potem. Ponoc może to również wyjaśniać zawyżone spalanie jednostki... |
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
[FFII] Dziwne stukanie przed pasażerem FFII 1.6tdci 90km | dzudzu9 | Inne techniczne | 4 | 13-11-10 20:33 |
[FFII] jakim kluczem odręca się filtr oleju w 1,6tdci ? | jag66 | Silnik i skrzynia | 2 | 01-06-09 10:51 |
[FFII] 1,6tdci słabnie jak już prawie nie ma w baku paliwa | jag66 | Silnik i skrzynia | 9 | 06-03-09 23:25 |
[FFII] 1.6TDCi - problem z przepływomierzem i olejem | michalm | Silnik i skrzynia | 1 | 12-01-09 15:19 |
KILKA PROBLEMÓW Z FOCUSEM mk1 Proszę o pomoc | szumi89 | Silnik i skrzynia | 11 | 10-08-08 22:27 |
Kontakt - |