WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Społeczność FKP | Galeria FKP | Kalendarz | Dzisiejsze posty | Szukaj |
Foczka miesiąca |
|
Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
17-04-14, 19:40 | #7 |
Klepacz
Zlotowicz
Grupa: Cujawy
Radosław
Zarejestrowany: Apr 2014
Skąd: Człuchów
Ford Focus I
kombi
1.8 TDDi 90KM manual
grudzień
2000
GCZ powiat człuchowski (Człuchów)
Postów: 2 963
|
niekoniecznie całe
zrób test sprzęgła (ze względu na turbo i że diesel na rozgrzanym silniku): 1.znajdź jakiś w miarę podjazd pod górkę, przyzwoicie stromy 2.Jak ruszysz wkręć go na duże obroty tj ok 4tyś i wtedy wbij 3bądź 4bieg. Najlepiej, żebyś zabrał ze sobą dwóch trzech kumpli, coby foczkę obciążyli (może być teściowa Teraz tak: Jeżeli po zmianie biegu obroty silnika skoczą do góry- Sprzęgło się ślizga, wymiana/ może regeneracja. Jeżeli auto zachowa się normalnie to nie ma potrzeby wymiany całego sprzęgła |
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
[MK1] 1.8 TDDI Po odpaleniu zgasł, kreski na liczniku | qrczakos | Elektryka, audio i alarmy | 10 | 19-03-16 19:19 |
[MK1] 1.8 TDDI dziwne zachowanie tuż po odpaleniu, opóźniona reakcja na pedał gazu | arkos82 | Silnik i skrzynia | 4 | 12-11-12 11:32 |
[MK1] 1.8 TDDi - problem z abs | nok27 | Elektryka, audio i alarmy | 10 | 14-03-12 15:05 |
[MK1] Problem ze wskaźnikami - skaczą po odpaleniu auta | TomeQ | Elektryka, audio i alarmy | 3 | 30-01-11 13:21 |
kontrolka silnika po odpaleniu. tddi 2000rok | harryd | Silnik i skrzynia | 8 | 06-03-07 20:11 |
Kontakt - |