WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Społeczność FKP | Galeria FKP | Kalendarz | Dzisiejsze posty | Szukaj |
Foczka miesiąca |
|
Silnik i skrzynia Wszystko o Foczych silnikach |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
19-11-08, 16:57 | #1 |
Turysta
Zarejestrowany: Oct 2008
Skąd: Wrocław
Ford Focus I
HB 5D
1.8 TDCi 115 KM manual
2002
Postów: 45
|
Problem z ładowaniem akumulatora?
Ponieważ od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem auta rano, jak jest zimno.
Od razu zaczełem od akumulatora, a że jest to najprawdopodobniej jeszcze od nowości oryginał motocraft postawnowiłem kupić nowy. Rozrusznik lewo się kręci z rana. Jak pojezdze to jest ok w ciągu dnia,nawet po 8h jak wychodze z pracy. Mam takie może błędne przekonanie, że jeśli pojawiają sie podobne problemy to akumulator trzeba zmienić. Byłem dzisiaj u gościa od akumulatora i okazało się, że akumulator mam dobry!! Zrobił test miernikiem EXIDE EBIT - 165P dostałem wydruk: TEST AKUMULATORA: ------------------- DOBRY - NAŁADUJ Napięcie : 12,11V Zmierz: 539A EN Wart. Znam: 680A EN Test w pojezdzie. ------------------ TEST ROZRUSZN. NORMALNE Napięcie : 9,94V TEST ŁADOWANIA --------------------- OK Napięcie 14,62V Gościu powiedział, że za wysokie mam napięcie ładowania, czy to prawda?? Jeśli tak o co mam z tym zrobić. A druga kwestia czy akumulator faktycznie jeszcze daje radę? Jednak prąd rozruch jest o 140A mniejszy. A druga kwestia na czym polega ten test Rozrusznika? Jak miernikiem może stwierdzić, czy rozrusznik ok?? |
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
Wymiana oleju w silniku z turbodoładowaniem | grandex | Silnik i skrzynia | 22 | 19-12-09 00:14 |
Ładowanie akumulatora | pawelsalo | Elektryka, audio i alarmy | 3 | 11-08-09 14:52 |
Alternator i akumulator - problem z ładowaniem | Foker Wolf | Elektryka, audio i alarmy | 3 | 21-10-05 07:43 |
Kontakt - |