WWW | Strona główna forum | Rejestracja | Garaż | FAQ | Społeczność FKP | Galeria FKP | Kalendarz | Dzisiejsze posty | Szukaj |
Foczka miesiąca |
|
Inne techniczne Problemy, usterki, naprawy... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
20-04-12, 19:40 | #1 |
Turysta
Grupa: Łódź
Zarejestrowany: Mar 2012
Ford Focus I
kombi
1.8 TDDi 90KM manual
2000
ELC powiat łowicki (Łowicz)
Postów: 16
|
Siwy dym po regeneracji turbiny - Ford Focus 1.8 TDDI 90 KM
Witam. Mam problem z moim Focusem 1.8 TDDI 90 KM rok 2000, przebieg 238 000 km.
300 km temu miałem wymieniona turbinę, olej i filtr oleju. Przez 200 km starałem się nie przekraczać 2000 obr/min. Wracając do domu nagle zaczął mi dymić tak jak wtedy gdy turbina padła. Byłem u mechanika, po przejechaniu około 10 km ostro cisnąć go tzn. zmiana biegu przy prawie 3000 obr/min, całą drogę zostawał za nami siwy/niebieski dym. Po zajrzeniu pod maskę stwierdził: "Zbiera się normalnie, swoją moc ma. Wirnik raczej spoko, olej w baranku. Ewidentnie spala olej." Rozłożył ręce. Tylko, że stan oleju się nie zmienił ... Ciągle jest lekko ponad stan. Samochodem jeżdżę, ale bardzo spokojnie. Zostawiam mu dopiero w poniedziałek. Przez weekend zrobię jeszcze około 200 km. Ciągle będę pilnować poziomu oleju. Co może być przyczyną siwego dymu ? Pozdrawiam, Piotrek. |
|
|
Podobne wątki | ||||
Temat | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni post / autor |
[MK1] TDDi - Gwizdanie turbiny po regeneracji | lkj | Silnik i skrzynia | 48 | 07-02-14 14:35 |
[MK1] 1.8 TDDI Zgasł po regeneracji pompy vp30. | ojniewiem | Silnik i skrzynia | 14 | 23-03-12 15:21 |
[MK1] Ford Focus 1.8 tddi słaby i gaśnie | krystian8814 | Silnik i skrzynia | 8 | 23-10-09 10:13 |
Kontakt - |